G: Lähettikö mies joulokortit omille sukulaisilleen ja kavereilleen?
Kommentit (29)
sitä ei joulussa kiinnosta kuin tapaninpäivän valioliigakierros ja vakioveikkauksen tekeminen veljiensä kanssa.
Suunnitellaan kortti, allekirjoitetaan ja postitetaan. Mä kirjoitan osoitteet, koska tykkään siitä hommasta.
Tehtiin kortit yhdessä, minä kirjoitin tekstit ja osoitteet. Mies laati viime vuonna tietokoneelle osoitekirjan ja etsi osoitteet, kun monivuotinen osoitekirjamme meni hukkaan (ehkä paperinkeräykseen). Meillä on tosi vähän vain omia kavereita.
On saatu kortti sellaiselta joka ei oo ollu yhteyksissä koko vuonna. Eli ihan yhtä tyhjän kanssa koko homma.
Tosin minä ostin kortit ja merkit.
Minä hommasin kortit ja kirjoitin osoitteet. Pariin jaksoin pyytää nimmarin mieheltä, loput kirjotin kokonaan.
kaikille perheenjäsenilleen...Meillä minä olen se laiskempi.
En minä ainakaan lähettänyt kuin omille sukulaisille ja ystävilleni. Meillä on ollut tapana, että molemmat hoitavat oman puolensa.
Minä askartelin kortit ja lähetin kaikille. Kysyin toki mieheltä että keille kortteja lähetetään. Täähän nyt on ihan yhtä hölmöä kuin että kysyis vaikka peseekö mies omat pyykkinsä? (Siis totta kait pestään molempien pyykit..)
Meillä sama homma kuin 14:n perheessä, eli kumpikin hoitaa omansa. JOs mies ei ehdi/jaksa/viitsi hoitaa omaa osuuttaan, en ota asiasta mitään paineita.
Minä askartelin kortit ja lähetin kaikille. Kysyin toki mieheltä että keille kortteja lähetetään. Täähän nyt on ihan yhtä hölmöä kuin että kysyis vaikka peseekö mies omat pyykkinsä? (Siis totta kait pestään molempien pyykit..)
Kyllä meillä ainakin mies pesee omat pyykkinsä ja lähettää omat korttinsa. Eihän mies lapsi ole.
meillä minä teetän, kirjoitan ja postitan kaikki kortit molempien sukulaisille ja ystäville. Tosin ystävistä nyt on tullut yhteisiä tässä vuosien varrella, eli ei ole oikeastaa mun ja sun ystävii ollenkaan.
Mä en koe olevani (pää)vastuussa sukulaissuhteiden hoitamisesta miehen sukuun päin, siksi mies hankkii kortit ja lahjat, jos haluaa hankkia.
Kyllä meillä ainakin mies pesee omat pyykkinsä ja lähettää omat korttinsa. Eihän mies lapsi ole.
Tarkoitin juuri sitä että jos toinen tekee jonkun asian, niin samalla tekee sen molempien puolesta, eli esim. mies ei pese vain omia pyykkejään vaan myös minun. Yhtälailla, jos minä lähetän joulukortteja, hoidan miehen kortit siinä samalla. Vai peseekö miehesi vain omat pyykkinsä? :)
No sä oot varmaan niitä jotka hoitaa miehen äidin äitienpäivämuistamisetkin? Mä en koe olevani (pää)vastuussa sukulaissuhteiden hoitamisesta miehen sukuun päin, siksi mies hankkii kortit ja lahjat, jos haluaa hankkia.
mutta siis edelleen siksi että hoidan myös oman äitini muistamisen siinä samalla. Mielestäni kahden ihmisen on turha pistää aikansa siihen minkä 1 ihminen voi tehdä ihan yhtä nopeasti. :)
Mies tienaa rahat meille ja minä pyöritän tämän kotipuolen ja joulukortit kuuluu siihen sarjaan.
Mies kirjoitti kortit ja valitsi mikä kortti menee kenellekin. Minä laitoin kuoriin ja kirjoitin osoitteet.
Tarkoitin juuri sitä että jos toinen tekee jonkun asian, niin samalla tekee sen molempien puolesta, eli esim. mies ei pese vain omia pyykkejään vaan myös minun. Yhtälailla, jos minä lähetän joulukortteja, hoidan miehen kortit siinä samalla. Vai peseekö miehesi vain omat pyykkinsä? :)
Mutta toki jako voisi olla toisenlainenkin. Pääasiahan on ettei kaikki työ kaadu yhdelle.
Ja hoiti korttien laatikkoon viemisen tänä vuonna