Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kamalimmat ja järkyttäneimmät tapahtumat elämässäsi?

Vierailija
19.12.2011 |

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8v vanhemmat "hylkäsivät" joten asumaan sedän luo joka käytti hyväkseen (vanhemmat tiesivät)

8v myös karkasin takaisin kotiin, äiti löi pihamaalla lapiolla päähän

tästä seurasi pysyvä silmävamma joka vaivaa edelleen..

15v aloin myydä itteäni ja asuin käytännössä miesten nurkissa tai kadulla

sen mukana tuli tietty huumausaineriippuvuus ja mielenterveysongelmat. niihin vuosiin kuuluu niin autokolareita kuin todella pahoja ihmisiä.

ei tee mieli ajatella niitä aikoja.. nyt onnellisesti naimisissa lääkärin kanssa. :)

Vierailija
2/67 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8v vanhemmat "hylkäsivät" joten asumaan sedän luo joka käytti hyväkseen (vanhemmat tiesivät)

8v myös karkasin takaisin kotiin, äiti löi pihamaalla lapiolla päähän

tästä seurasi pysyvä silmävamma joka vaivaa edelleen..

15v aloin myydä itteäni ja asuin käytännössä miesten nurkissa tai kadulla

sen mukana tuli tietty huumausaineriippuvuus ja mielenterveysongelmat. niihin vuosiin kuuluu niin autokolareita kuin todella pahoja ihmisiä.

ei tee mieli ajatella niitä aikoja.. nyt onnellisesti naimisissa lääkärin kanssa. :)

että olet joutunut moista hirveyttä kokemaan!

kyllä rotukoirien hankkijoita haastatellaan hirvittävän tarkkaan,mutta ihmislapsen saa saada minkälaiset hirviöt vaan! :(

voimia sinulle kovasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-isäni kosketteli pienenä

-5 raiskausyritystä

-monet itsemurhayritykset

-ylipäätänsä masennus

-hyvän ystäväni kuolema 16vuotiaana

Oli niin sumuista aikaa tuo,että en kaikkea muista tuli niin paljon viinaa ja huumeita vedettyy. Nyt olen kunnon kansalainen, viinaa kosken todella harvoin ja huumeet kuvottavat minua, en halua edes kuulla moisesta.

Vierailija
4/67 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat kokemukset kalpenevat niiden rinnalla, mutta onhan näitäkin:

väkivaltainen alkoholisti-isä terrorisoi, eikä siis ole pahemmin meistä piitannut koskaan

veljellä on skitsofrenia ja monella muullakin sukulaisella

yhdellä veljellä oli persoonallisuushäiriö ja päihdeongelma, hän kuoli epäselvissä oloissa yllättäen parikymppisenä

olin masentunut ja yritin itsemurhaa

abortti, jonka tein parikymppisenä kun olin raskaana varatulle narsistille

nyt on kaikki ollut jo vuosia itselläni oikein hyvin

Vierailija
5/67 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kiitän joka päivä siitä, että lapseni on hengissä eikä sairaus ole edennyt, vielä. Äitinä en varmaan koskaan tule hyväksymään sairautta vaikka sen kanssa olen oppinut elämään.

Vierailija
6/67 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikausien kiusaaminen, joka alkoi melkein heti kun aloitin 2-vuotiaana päiväkodin ja loppui vasta kun lopetin 18-vuotiaana koulunkäynnin. Isän alkoholismi, kahden veljeni ja 3 ystäväni kuolema lapsuudessani, isoveljen mielenterveysongelmat ja alkoholismi, oma sairastuminen masennukseen, vakava onnettomuuteni ja sairastumiseni lapsuudessani, elämä narsistimiehen puolisona, oman lapsen kuolema jne....

Esim. terveistä lähtökohdista oleva ihminen harvemmin lankeaa narsistin pauloihin, mutta sen sijaan se, jolla elämä on heikoissa kantimissa, on helppoa riistaa narsistille, hyväksikäyttäjille jne.

Nimim. kokemusta on (hylkääminen lapsena, viina, huumeet, mt-ongelmat, narsistimies jne

Ei kenelläkään voi olla niin huono tuuri, että joutuu kokemaan noin paljon ikävyyksiä elämässä!

Vierailija
7/67 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen alkoholisti isä lapsuudessa. Äidin kuolema.

Vierailija
8/67 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-9 vuoden koulukiusaus

-hullut ja väkivaltaiset vanhemmat.

-Eka poikaystävä jokapaljastui väkivaltaiseksi ja jonka käsiin meinasin kuolla.

-Erään rakkaan itsemurha.

-Huumehuuruinen nuoruus, lukuisat seksikokemukset joilla hain ehkä hyväksyntää.

-Se, että on ollut hieman vaikea taistella tiensä normaalien kirjoihin ja elää tavallista elämää. Takaiskuja on sattunut tässäkin aika paljon, vaikka tuntuu että pahimmasta olen ehkä päässytkin.

Vierailija
9/67 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, kiinnostava aihe...Itselläni tosin ei ole mitään näihin verrattavaa

Vierailija
10/67 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kiitän joka päivä siitä, että lapseni on hengissä eikä sairaus ole edennyt, vielä. Äitinä en varmaan koskaan tule hyväksymään sairautta vaikka sen kanssa olen oppinut elämään.

Vierailija
11/67 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kaikilla sama narsistimies? Jos tätä palstaa pidettäis verrannollisena koko kansaan niin 90% miehistä on narsisteja ja 90% naisista on uhreja.=D

Vierailija
12/67 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Useamman kerran on joku meinannut tappaa minut, siis eri ihmisiä, tuttuja ja tuntemattomia.

- Lääkkeiden sekakäyttö, meinasipa sekin viedä minut hautaan

- Alkoholismi

- sekakäytön jne. myötä tuli sitten niitä jotka käyttivät hyväkseen minua. Pakottivat tavalla tai toisella seksiin.. Sitten on yksi joukkoraiskaus takana.

- ne jotka joukolla raiskasivat minut, pahoinpitelivät minut sairaalaan, jossa sielläkin (taas) olin kuoleman kielissä. Tämä siis siksi että olisin hiljaa asiasta.

- anoreksia joka sai alkunsa miehestä joka pahoinpiteli minua niin henkisesti kuin fyysisestikin

Koulukiusaamista en jaksa laskea tuohon, koska se ei masentanut minua tms. Minua ei oikeasti kiinnostanut heidän huutelunsa tms. Moni voisi väittää että nuo mitä luettelin johtuisi siitä kiusaamisesta, mutta itse olen totaalisen eri mieltä.

Ah. Parasta tässä on se että olen nyt 26-vuotias.

Raivoraitis kotihiiri, joka ei hermostu mistään. =D Nuo kaikki asiat tapahtuivat välillä 15-19.

Enkä enää jaksa noita asioita muistella, ne on tapahtuneet ja sillä selvä, toki tiettyjä juttuja on jäänyt, kuten se, että pelkään vihaisia ihmisiä (oletus on että turpaan tulee ja heti), enkä anna ihmisten, muiden kuin sukulaisten ja muutaman todella läheisen kavereiden, sekä miehen, koskea minuun.

Vierailija
13/67 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltähän löytyi sellainenkin kuin "varattu narsisti".Toi olikin mulle uus termi."reps" ja "kops"=D

Vierailija
14/67 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltähän löytyi sellainenkin kuin "varattu narsisti".Toi olikin mulle uus termi."reps" ja "kops"=D

Joo, itseänikin oikeasti ärsyttää että joka toinen nainen kertoo että ex oli narsisti, mutta en jaksa avautua siitä noin. Toi on siltikin todella epäkunnioittavaa.

Vierailija
15/67 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortiton kuski ja viretetty mopo,törmättiin ku olin menossa suojatien yli pyörällä,nilkka murtu.

Vierailija
16/67 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-12v äidin lyöminen ja järjetön solvaaminen ja henkinen murskaaminen (henkinen kiusaaminen alkoi jo aikaisemmin ja jatkui myöhemminkin, mutta osaan puolustautua)

13-18v syömishäiriö (josta tuskin ikinä pääsee kokonaan eroon, mutta tuo oli kriittisin vaihe)

14v mummin kuolema

17v vaarin kuolemaa

18v pienen kummipojan kuolema

19v vaikea poikaystävästä

Vierailija
17/67 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin saana parviaisen pilluvideon. hyi helvetti, että järkytyin, oli se toosa kyllä jumalauta aivan karsea. yyyyyyyh, en saa varmaan unta enää ikinä ;___________;

Vierailija
18/67 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itseänikin oikeasti ärsyttää että joka toinen nainen kertoo että ex oli narsisti, mutta en jaksa avautua siitä noin. Toi on siltikin todella epäkunnioittavaa.

Tiivon ettet ole aikuinenniminen sillä typeryytesi on sanoinkuvaamattoman halventavaa täa tilanteessa. Et voi tietää, niinkun en minäkään, kuinka moni näistä tarinoista on todenmukaisia ja kuinka monella on narsisti lähipiirissä, mutta tälläisessä ketjussa lähtöarvo on että ihmiset avautuvat vaikeista asioista. Niitä ei pare kyseenalaistaa, saati herjata.

Niinkuin ylempänä sanotttiin, täällä ei nänöjään mistään voi jutella ilman näitä typeriä kommentteja.. Ihan harmittaa:(

Vierailija
19/67 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivon ettet ole aikuinenniminen sillä typeryytesi on sanoinkuvaamattoman halventavaa täa tilanteessa. Et voi tietää, niinkun en minäkään, kuinka moni näistä tarinoista on todenmukaisia ja kuinka monella on narsisti lähipiirissä, mutta tälläisessä ketjussa lähtöarvo on että ihmiset avautuvat vaikeista asioista. Niitä ei pare kyseenalaistaa, saati herjata.

Niinkuin ylempänä sanotttiin, täällä ei nänöjään mistään voi jutella ilman näitä typeriä kommentteja.. Ihan harmittaa:(

Niinpä. Ja mistäs sitä tietää vaikka kaikki Suomen narsistien uhrit olisivat räällä - who knows. Ja pointsit niille jotka älyää pitää läpensä kiinni vaikka tekis mieli sutjautella;)

Vierailija
20/67 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastumiseni Falsiin kun olin 28v.

Sairastuitpas nuorena. Mikä oli eliniänodote? Miten voit nykyään? Jaksamisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan