Minua kiusataan työpaikalla ja puran sen lapsiini
Saan joka päivä kuulla huomauttelua ulkonäöstäni, siitä kuinka olen kamalan laiha ja pitäisi syödä enemmän ja kuinka hirveetä on katsoa kun luut törröttää. Työssäni olen hyvä, mutta se sivuutetaan koska en kuulemma "ole päässyt työpaikkaani sisään" eli en kaveeraa työpaikan kiusaajajengin kanssa vaan keskityn tekemään työni. Töissä on muutama mukava ihminen, mutta he ovat vähemmistönä. Parhaat projektit menevät kiusaajaporukan johtajalle joka on pomon "hyvä kaveri".
Kotiin tullessani olen usein ihan puhki ja se näkyy mm. tiuskimisena lapsilleni. En jaksa heidän vaatimuksiaan ollenkaan, kun olen koko päivän töissä kuunnellut supattelua ja kauhistelua ulkonäöstäni ja olemassaolostani, ja työpanokseni mitätöintiä. Menen kotona suoraan tietokoneelle, lämmitän lapsille mikroateriat ja käsken heidän olla hiljaa.
Näin meillä.
töissä eräs nainen työpaikkakiusaa, periaatteessa eihän sille mitään voi, hirviö se on muitakin nuoria työntekijöitä kohtaan. Ainoa mikä auttaa jaksamaan on se että tää muija oli suunnitellu lähtevänsä jonnekkin muualle töihin tai kouluttautumaan lisää.. toivottavasti tapahtuu vaan ennenku palaan hoitovapaalta. näitä taitaa olla jokaisella työpaikalla