Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hyvä seksi suhde/parisuhde meni pilalle......

Vierailija
19.12.2011 |

olen järkyttynyt,mieheni pani mua salaa kun heräsin,oltiin pienessä hiprakassa kun tultiin kotiin,muistin vain kun väsyttää niin saakutisti....ja yhtääkkiä herään unesta ja mies vaan hitaasti panee minua.ei siinä tilanteessa pysty tekeen mitään tai sanoo mitään.olin silmät kiinni ja leikin nukkuvaa,onko se oikeesti noin idiootti ja jatkaa touhujansa....oli se ja sai pikkaritkin takasin jalkaani ja meni nukkuun......HALOO MITEN PÄÄSEN YLI VAI ERO???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen järkyttynyt,mieheni pani mua salaa kun heräsin,oltiin pienessä hiprakassa kun tultiin kotiin,muistin vain kun väsyttää niin saakutisti....ja yhtääkkiä herään unesta ja mies vaan hitaasti panee minua.ei siinä tilanteessa pysty tekeen mitään tai sanoo mitään.olin silmät kiinni ja leikin nukkuvaa,onko se oikeesti noin idiootti ja jatkaa touhujansa....oli se ja sai pikkaritkin takasin jalkaani ja meni nukkuun......HALOO MITEN PÄÄSEN YLI VAI ERO???

sanoin siitä miehelleni muutama päivä sen jälkeen..kuinka paha olo mulle siitä tuli.suutti ja rupes huutamaan että olin kokoajan mukana ja ei myönnä että teki väärin...ei myönnä ongelmaansa....mitä tehdä,kun suhtautuu asiaan agresiivisesti....en tajua????

Vierailija
2/8 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miehesikin oli "vähän" hiprakassa tuossa tilanteessa? Toinen vaihtoehto on toki, että luuli sinun sammuneen ja syyllisyys iski päälle kun mainitsit myöhemmin.

Uskon, että osaat lukea omaa miestäsi tarpeeksi että tiedät kumpi vaihtoehto on oikea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu oltiin molemmat hiprakassa ja vuosi yhdessä. sanoi sille vielä illalla etten halua sit mitään kun mennään kotio jne.....sen haluaisin tietää onko sillä oikeasti syyllinen olo ja tekikö asian tietoisesti.....kiitos vastaukseta

Vierailija
4/8 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette olleet yhdessä vasta vuoden, ja kuitenkin ilmoitit hyvissä ajoin illalla, ettet sitten halua mitään seksipuuhia kotona, niin kannattaa harkita eroamista nyt kun se vielä käy melko kivuttomasti. Olette todennäköisesti molemmat onnellisempia, jos ette ole yhdessä.

Vierailija
5/8 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen mies, joka ei ymmärrä yhtään tuota haloota. Mitä ihmettä nainen meuhkaa???

Jos ollaan yhdessä niin ei kai tuossa ole mitään ihmeellistä. Vaimonikin saattaa joskus unissaan hieroa kaluani ja joskus on peräti herättänyt ottamalla suihin. Ei ole todellakaan pyytänyt lupaa ja en ole todellakaan sanonut hänelle, että tuli paha olo ja nyt tarvitaan ero. Samoin olen joskus hieronut nukkuvan naiseni torttua ja voi olla, että olen herättänyt hänen työntymällä sisään, ehkä, en muista. Varmaa kuitenkin olen ettei vaimo olisi mitään meteliä tuosta nostanut. Miksi ihmeessä olisi??? Ihan normaalia parisuhteeseen kuuluvaa leikkiä.

Mitä ihmettä tuossa siis on väärää!!! Miksi naiselle tuli paha mieli? Ei pysty ymmärtämään.

Kertokaa nyt oikeasti minullekin jos joku on tuon ap:n kanssa samaa mieltä.

Vierailija
6/8 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun tietää puoli päivää etukäteen haluaako vai ei. Taidat olla käsikirjoittanut elämäsi muutenkin jo valmiiksi.

juu oltiin molemmat hiprakassa ja vuosi yhdessä. sanoi sille vielä illalla etten halua sit mitään kun mennään kotio jne

Vierailija
7/8 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen mies, joka ei ymmärrä yhtään tuota haloota. Mitä ihmettä nainen meuhkaa???

En tajua myöskään mikä siinä on ihmeellistä. Toisaalta pakottaminen seksiin parisuhteessa on raiskaus/hyväksikäyttö, MUTTA jos et kerran halunnut, niin miksi leikit nukkuvaa??? Jos et halua, sinun pitää sanoa se siinä ja vetäytyä erilleen. Jos leikit nukkuvaa, etkä uskalla sanoa omalle ukollesi, ettet nyt halua niin sitten on oma vikasi. Jotkut naiset jopa kiihottuu siitä, että heitä lähestytään nukkuessa (esim. minä).

On lapsellista lähetä vaatimaan eroamista tuon perusteella. Taidatte olla aika nuoria molemmat. Voisit pyytää anteeksi, kun olit niin kiivas. Ja kertoa samalla, että sinua ei kiihota, että sua "käytetään" nukkuessas ja kysyä voisitteko sopia, että se oli vika kerta.

Nainen 32

Vierailija
8/8 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi (jos sinulla sellaista on) ei varmasti jaa naisenaolemisfantasoitasi ja varminta on, että eroat itse ennen kuin vaimosi saa tietää, että kirjoittelet naisena eri palstoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi