Koska liityit Facebookiin (tieto löytyy aikajanalta)
itse olen liittynyt syyskuussa 2007 ja eka päivitykseni on "xxx xxx is at home"
Reps :D
Kommentit (12)
pitkään englanninkielisiä. OMG! En tiedä mitä oikein olen ajatellut silloin:( Ai mut hei, oisko FB ollutkin ihan enkunkielinen silloin?? Jos mun päivityskieli liittyy jotenkin siihen:)
25. maaliskuuta 2012. Muistan vielä tuon päivän.
T: 22-vuotias nuori mies/poika
- En ole ikinä kuulunut En nyt ala avautumaan seikkaperäisesti, että miksi en. Vuosien saatossa minua on ärsyttänyt mm. Yleisradion tapa olettaa, että kaikkihan nyt FB:n kuuluu. - Toki voisinkin kuulua on FB:n hyvätkin puolensa, mutta elämä on myös pieniä valintoja siitä, mihin haluaa kuuluu ja vastaavasti mihin ei.
Vierailija kirjoitti:
- En ole ikinä kuulunut En nyt ala avautumaan seikkaperäisesti, että miksi en. Vuosien saatossa minua on ärsyttänyt mm. Yleisradion tapa olettaa, että kaikkihan nyt FB:n kuuluu. - Toki voisinkin kuulua on FB:n hyvätkin puolensa, mutta elämä on myös pieniä valintoja siitä, mihin haluaa kuuluu ja vastaavasti mihin ei.
Uskomantonta, miten tästäkin saatiin aasinsilta Ylen haukkumiseen.
Maaliskuu 2007, taisi mennä vuosi ennenkuin suomalaiset kaverit liittyi joten Facebookin käyttökieleksi jäi pitkään englanti. Nyt pääasiallisesti kyllä päivitän suomeksi vaikka lähes puolet kavereista on ulkomaalaisia.
"Uskomantonta, miten tästäkin saatiin aasinsilta Ylen haukkumiseen." - Varmaankin siksi, että kuten fB:ssa, niin myös Ylessä on hyvät ja huonot puolensa. - Tarkoitus oli vain näpäyttää hieman myös yleisradiota, joka on, kuten eräs kaverini jokin aika sitten lausui "hieman" pöhöttynyt - Vallankin tällaisena aikana, jolloin lähes kaikki muut joutuvat säästämään ja karsimaan menoja.
Lokakuussa 2007. Silloinhan statuksessa oli valmiina jo se "is", joka ohjasi statusten kirjoittelua aika lailla. Ainakin alkuun.