Nyt pääsette kivittämään! Lapseni on tänään virikehoidossa :)
Olen aikalailla totaali-yh-opiskelija. Viimeinen tentti oli viime pe ja huomenna on yksi tapaaminen. Periaattesa mulla olisi yksi tutkielma kirjoitettavana, jota voisin tehdä tänään, mutta tänään olen antanut luvan itselleni olla tekemättä yhtään mitään! Makaan koko päivän sohvalla läppäri sylissä ja syön karkkia. Otan päikkäritkin jos siltä tuntuu.
Ainoa mitä on pakko tehdä, on pyykinpesu, lapsi pissi yöllä ohi vaipan meidän sänkyyn :/ No, onneksi on vähän pakkasta niin saan peitotkin samalla tuulettumaan. :)
Kommentit (3)
Meinaatko oikeasti, että virikemammoilla tarkoitetaan sinun kaltaisiasi?
Kannattaa hankkia itsetunto, niin ehkä pystyy seisomaan omien valintojensa takana, eikä selitellä niitä ( turhan päiten) jossain av-palstalla muille.
Täällä kun saa semmoisen käsityksen, että jos on lapsen tehnyt, niin siitä ei saa olla erossa hetkeäkään ilman huonoa omaatuntoa tai saatikka viedä sitä "vieraaseen" paikkaan eroon äidistä koko päiväksi.
Tosin mun pph on painonsa arvoinen kultaa; tänäänkin lapsi juoksi autolle ja hoitopaikassa kiipesi tädin syliin tarkistettuaan ensi leikkipaikan ja sieltä sylistä vilkutti hymyillen mulle :)))
ap
meillä ei mitään pihalla tuuletettais... lunta (räntää) näyttäis tulevan koko päivän