Toivon tyttövauvaa niin että sattuu
Kommentit (14)
biologinen tai adoptoitu, mutta lapsi :)
olisin halunnut tytön, mutta kun tuli poika, ajatuskin tytöstä tuntuu väärältä!
muuten luuli olevansa lapseton, onneksi kävi toisin. Toivon teille lapsettomille sydämestäni samaa lopputulemaa kuin mulla!
Minulla on useampi tyttö ja olen heistä todella onnellinen, parasta mitä elämä antaa. Varmasti pojatkin olisi yhtä rakkaita, jos heitä olisi.
Rakenneultrassa, kun selvisi että tyttöä odotan, niin helpotuksen ja onnen kyyneleistä ei meinannut tulla loppua. Jos saan vielä toisen lapsen, niin sitten ei ole väliä sukupuolella, kun se tyttö minulla on jo. Toivottavasti saat sinäkin. :)
Sama täällä. Oon nähnyt sen jo hengessäni.
Kun poika tuli, hän oli just se Oikea ja tuntui kummalta että olin toivonut tyttöä, kun juuri tämä lapsihan meille kuului tulla.
On ainakin tässä vaihessa elämää ihan se ja sama mitä siellä jalkojen välissä on, kun joka helvetin päivä on taistelua ja selviämistä. Ei ollut terve lapsi, ei.
Sitä odotellessa mä haluun sen käsilaukun johon mulla ei nyt ole varaa, niin että sattuu.
Lisäksi mä haluun olla täydellinen eli tissit pitäisi isontaa ja hiuksia pidentää.
Mä haluun että noi kersat olisi täydellisiä koulussa ja harrastuksissa, mä haluun että voisin ihan oikeasti kertoa töissä niiden saavutuksista ja sitten mä haluaisin, että tyttö pääsis kuvauksiin. Mä haluun just sellaisen unelmien elämän että sattuu. Mies onkin mulla täydellinen.
lähinnä ehkä siks, kun esikoinenkin on tyttö ja ajattelin toisen tytön kanssa sujuvan helpommin. Sitten kun vuosien yrityksen jälkeen raskaus vihdoin alkoi ja myös kesti, niin poikahan siellä ultrassa sitten näkyi.
Poika on ollut kyllä niin rakas, että välillä mietin olisiko tyttö samallalailla ollutkaan :)Mutta, tärkeintä minullekin että se toinen ylipäänsä tuli, ja tuli terveenä.
t, toinen sekundäärisesti lapseton
niiiin paljon että sattuu, et meidän lapsi on terve ja kaikki menee hyvin
AINA olen tyttöä toivonut. Ja jopa niin, että sattuu. Minulla on kolme poikaa, ei yhtään tyttöä. Mutta tänään (kun on hyvä päivä) voin sanoa, että olen NIIN onnellinen, että en kestä! Ja se sattuminenkaan ei satu enää niin kovasti. :) kyllä se päivä sieltä vielä koittaa.
melko isolla ikäerolla odottaa neljättä. Toivoin oikeasti hänestä tyttöä niin, että sattui. Tiedän tunteesi!
Nyt hän on hurmaava kaksivuotias NEITI!
T. Sekundäärisesti lapseton