Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

n 11 vuotiaiden "seurustelu"

Vierailija
18.12.2011 |

Lapsi 5. luokalla ja nyt syksyllä tullut kaveripiiriin uutena kuviona "seurustelu." Seurustellaan päivä, pari ja erotaan ja ollaan taas sinkkuja kunnes löytyy uusi. Onko muuallakin tätä lasten seurustelua? Miten suhtaudutte? Pidättekö sitä ihan vaan harmittomana leikkinä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pitäisin ainakin harmittomana. Ei tuon ikäiset uskalla pitää edes kädestä kiinni (joojoo lapset on erilaisia), joten en usko että tuollaiset leikit ovat vaarallisia :) Lasten mielestä toki hyvinkin mielenkiintoisia ja kohottaa itsetuntoa.

Vierailija
2/9 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut aina, myös silloin kun itse olin lapsi. Osa seurusteli melkein koko ajan ja jotkut aika pitkäänkin, jopa puoli vuotta :D

Oma pikkusiskoni harrasti tuota myös, eipä siinä mitään erikoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On seukannut kai jo viiden pojan kans tänä syksynä ja kaikki on sen jättäneet. On niin masis välillä. Nyt ehdotti lesbosuhdetta tyttökaveriinsa.

Ollaan oman tytön kans mietitty, että potentiaalinen teiniraskaustapaus. Ennen kuin on yläasteella on pillu ollut varmaan jo aika tiukilla.

Vierailija
4/9 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On seukannut kai jo viiden pojan kans tänä syksynä ja kaikki on sen jättäneet. On niin masis välillä. Nyt ehdotti lesbosuhdetta tyttökaveriinsa. Ollaan oman tytön kans mietitty, että potentiaalinen teiniraskaustapaus. Ennen kuin on yläasteella on pillu ollut varmaan jo aika tiukilla.

Vierailija
5/9 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan harmitonta on, älä ota stressiä.

Vierailija
6/9 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojilla on tytöt mielessä ja tytöillä pojat, joku pitää luonnollisena ja joku ei minä en pidä.

Vierailija
7/9 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 'seurustelin' viidenellä luokalla melkein vuoden. Pussailimme myös. Meidän aikaamme se oli sellaista, että sisällä leikittiin vain tyttöjen kanssa (olisi ollut tosi noloa viedä poikia kotiin vanhempien nähden), mutta ulkona oltiin tyttö-poika-porukalla. Pelattiin pihapelejä, käytiin uimassa yms. ei siis mitään pelkkää hengailua. Synttäreinä pidettiin 'bileitä' jotka loppuivat n. klo 21 ja siellä sitten tanssittiin hitaita ja pussailtiinkin oman poikakaverin kanssa. Melkein kaikki seukkasivat jonkun kanssa, seurustelu aloitettiin kysymällä tyttöporukan tuella pojalta, että alatko olee mun kaa :D En tiedä, mitä se sitten tänä päivänä on, meillä oli mielestäni varsin viatonta.

Vierailija
8/9 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan harmitonta on, älä ota stressiä.

Kyllä minä selvittäisin ehkäisyasiat jo tuossa vaiheessa ennenkuin on liian myöhäistä!

Vierailija
9/9 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ystäviä keskenään, pojat ja tytöt.

Juuri oli tyttö ystävänsä luona yökylässä, ystävä poika. Ja samassa huoneessa nukkuivat, tai no pojan vanhemmat kertoi, et uni ei menannut tulla, ja olivat valveilla vielä 3 aikaa yöllä:)

Kun haettiin tyttö kotiin, halasivat kun lähdettiin. Poika kantoi tytön repun autoon. Tyttö meni suoraan koulusta kylään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän