Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-pilleriunohdus ekalla viikolla

Vierailija
18.12.2011 |

Tilanne tämä: olen yhden yön reissussa, pilsut kotona. Aloitin ekan viikon tiistaina eli ehdin ottaa neljä pilleriä ennen tätä iltaa. Jos otan sen huomenna kotiin palattuani, on edellisestä pilleristä kulunut ehkä 39 h. 36 tuntiahan on se maaginen raja. Seksiä viimeksi keskiviikkoiltana. En haluaisi huolestuttaa itseäni, koska haluan kuvitella, ettei se ole tunnista tai muutamasta kiinni. Kertokaas nyt, kaikkitietävät av-mammat, ja jos teissä joku lääkärikin on, onko se parista tunnista kiinni. Älkääkä sanoko, ettette tiedä, te tiedätte KAIKEN.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksesta. Pakkausselosteessa taitaa lukea, että kumia käytettävä viikon ajan, jos ekalla viikolla on unohtunut. Kohta kotona onneksi ja pääsen ottamaan eilisillan pillerin, sormet ristiin nyt ettei mitään tapahtuisi.

Vierailija
2/2 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus niin sä käytät kumia loppukierron ajan, kuten varmasti ohjeessa lukee.

Itse en odottelisi mitään 32 tuntiakaan koska eikös noita kerran vuorokaudessa oteta ja jos unohtaa niin unohtaa ja sitten ehkäsyn tehoon ei voi enää luottaa. Joten ottaa riskin kun tietää vaaran.

Se lääke varmasti on pitänyt sen keskiviikon seksin ehkästynä mutta jatkossa kierto voi sekoittua, varsinkin kun menet unohtamaan ekalla laatalla etkä viimesellä kun hormooneja on enempi.

Mutta oma on tietty valintasi, en itse menisi kokeilemaan onko tunneista miten tarkkaan kiinni. 3 h on kuitenkin jo paljon kun ajattelee että pitäisi ottaa 24 h välein, eli se pilleri tulee kuitenkin 16 h myöhässä, hiustenhalkomista ajatella että olisi jotenkin turvallista 12 h, sekin on puolivuorokautta ja tasapaino heittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän