Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käytätte niin ala-arvoista ja rumaa kieltä?

Vierailija
17.12.2011 |

Ihmettelen lukiessani av-mammojen viestejä, millaista törkyä naisten näppiksiltä tulee. Onko ajatusmaailmanne oikeasti sellainen kuin annatte ymmärtää? Vai onko sanavarastonne vain niin kapea? Omista kehonosistakin puhutaan kuin katujätkät. En pidä miestenkään kiroilusta, mutta naisena en halua sylkeä saastaa toisten silmille ja korville enkä usko, että moni mieskään mielellään kuuntelee naisten törkypuheita.

Monella on ilmeisesti lapsiakin. Saavatko hekin käyttää tuota 'pilluvittuperse'-sanastoa? Onko jokin ikäraja, jonka jälkeen tyttärenne ovat riittävän isoja seuratakseen jälkiänne sanoissa ja puheissa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhyyyy!

Vierailija
2/10 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset siitä. Ei kai kuitenkaan ole sukupuoli- vaan luokkakysymys tuo kiroilu ja ilmaisukyvyn puute? M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiskä oli vielä kauheampi suustaan kuin minä. Ja ei, lapsemme eivät saa kirota. Itse kiroan ja se on niin syvälle juurtunut tapa, että en vaan pääse siitä eroon, vaikka kuinka päätän ja päätän. Hyvän neuvot otankin vastaan, millä kiroamisesta eroon?

Kiroan vain kotona ja silloin kun hermostun...

just asiaa!

Oon kans ihmetelly tätä naisten kielenkäyttöä tällä palstalla. Miettikääpä omia äitejänne itsenne iässä. Eivät tainneet puhua näin?

Vierailija
4/10 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se johtuu kaikista näistä kätisevistä läpsätisseistä, jotka julistaa omaa paremmuuttaan ketjusta toiseen. Ollaan niin vitun fiinejä olevinaan ja tosiasiassa siellä näppiksen takana istuu ihan tavallisia ruttureitisiä kananpersetukkia. Stana kyllä se alkaa korpeemaan lahjakkaampaakin. Mulla sentäs on akateeminen tutkinto verkkarintaskussa ja iltalukemisina Niitzee.

Vierailija
5/10 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just asiaa!

Oon kans ihmetelly tätä naisten kielenkäyttöä tällä palstalla. Miettikääpä omia äitejänne itsenne iässä. Eivät tainneet puhua näin?

Vierailija
6/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että sinunkaltaisesi vitun sievistelijät ja muut hienohelmat järkyttyisivät niin että persesilmä repeää ja voisivat paheksua rahvasta ja white trashia ollen aivan mehuissaan siitä kuinka paljon parempia ovat.

Tietenkään en äidinkielenopettajana voi työpaikalla ilmaista itseäni aivan yhtä luovasti kuin täällä anonyymipalstalla.

Vierailija
7/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just asiaa!

Vierailija
8/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että sinunkaltaisesi vitun sievistelijät ja muut hienohelmat järkyttyisivät niin että persesilmä repeää ja voisivat paheksua rahvasta ja white trashia ollen aivan mehuissaan siitä kuinka paljon parempia ovat.

Tietenkään en äidinkielenopettajana voi työpaikalla ilmaista itseäni aivan yhtä luovasti kuin täällä anonyymipalstalla.

Ja halu esiintyä jonain ihan muuna kuin arkiminä kertoo aika paljon ihmisen sisimmästä...

Vierailija
9/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja halu esiintyä jonain ihan muuna kuin arkiminä kertoo aika paljon ihmisen sisimmästä...

Kertoo siitäkin, ja pahasta olosta joka tässä yhteiskunnassa tulee kun on esitettävä jotain muuta kuin mitä on. Välillä on purkauduttava jotenkin ja tämä ei tosiaan ketään vahingoita, tänne kaikki tulevat ihan omasta halustaan lukemaan kirosanoja. Että tervetuloa vaan jatkossakin!

Vierailija
10/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on äikänopellakin noin paha olla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme