Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Televisiolupa kannattaa nyt irtisanoa
17.12.2011 |
2013 alusta tulee ylemaksu. Luvan tarkistuksia ei enään tehdä ensi vuonna.
Kommentit (23)
Verhot kiinni niin töllö ei näy takapihalle ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
aivan käsittämättömän paskat tulot jos talous menee sekaisin jostain muutaman sadan euron tv-luvasta. Meillä se on aina maksettu, mutta ei hajuakaan mitä se on.
Mutta me ei elelläkään sossun tuilla...
Toi Yle-maksu on aivan fantastinen juttu, koska nyt lusmut joutuu maksamaan ja meidän kaltaisten maksajien maksut pienenee :)
Ei ole kaikilla tuloista kiinni. Minulla on erittäin rikas sukulainen joka ei tv-lupaa maksa vaikka rahaa on. Ja todella iso telkkari :D
Alue: Aihe vapaa
Ja lupaa palauttaa sitten rahat. Miksi eivät lähetä uudessa tilanteessa laskua, jossa summa on oikein? Ei väärällä summalla olevaa laskua tarvitse mennä maksamaan. Eikä ne tiedä sun tilinumeroa, minne palauttaa rahat. Valtava sotku taas.