Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Televisiolupa kannattaa nyt irtisanoa

Vierailija
17.12.2011 |

2013 alusta tulee ylemaksu. Luvan tarkistuksia ei enään tehdä ensi vuonna.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lupaa palauttaa sitten rahat. Miksi eivät lähetä uudessa tilanteessa laskua, jossa summa on oikein? Ei väärällä summalla olevaa laskua tarvitse mennä maksamaan. Eikä ne tiedä sun tilinumeroa, minne palauttaa rahat. Valtava sotku taas.

Vierailija
22/23 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhot kiinni niin töllö ei näy takapihalle ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan käsittämättömän paskat tulot jos talous menee sekaisin jostain muutaman sadan euron tv-luvasta. Meillä se on aina maksettu, mutta ei hajuakaan mitä se on.

Mutta me ei elelläkään sossun tuilla...

Toi Yle-maksu on aivan fantastinen juttu, koska nyt lusmut joutuu maksamaan ja meidän kaltaisten maksajien maksut pienenee :)

Ei ole kaikilla tuloista kiinni. Minulla on erittäin rikas sukulainen joka ei tv-lupaa maksa vaikka rahaa on. Ja todella iso telkkari :D