Olen meedio.Haluatko kysyä jotain,muista nro.
Kommentit (24)
Miten käy tummasilmäisen kanssa? Mitä minun kannattaisi tehdä vai teenkö mitään?
ero ja vauva tulossa äidille.Isä tuntematon.
Miten käy tummasilmäisen kanssa? Mitä minun kannattaisi tehdä vai teenkö mitään?
häntä kohtaa suuri suru,lähiomainen kuolee.Muista tämä!
Ja pääsenkö koskaan irti vanhempieni taakasta?
irti.Se tapahtuu lähivuosina,kuolevat peräkkäisinä vuosina,ensin lähtee äiti,sitten isä.
Ja pääsenkö koskaan irti vanhempieni taakasta?
Onko kauan aikaa sitten kuolleella siskollani minulle mitään asiaa? Mitä?
Mitä minulle halutaan sanoa "yläilmoista"? Minulla on aika ajoin hyvä intuitio ja tiedän omia asioitani mm. unien kautta.
Hyvää joulun odotusta sinulle ja kiitos jos ehdit vastata.
Ala jolla alunperin aloitit
Mille alalle lopulta päädyn?
Tarkoitatko opiskelualaa vai työtä?
minä vai olenko sairas koko lopunelämääni?
Vaikea uskoa. Mistä johtuu ettei meedio näe jonkun elämän erästä keskeisimmistä henkilöistä?
ero ja vauva tulossa äidille.Isä tuntematon.
Minä kysyin: "Asummeko tässä asunnossa, siis vaikka välillä piipahtaisimme ulkomailla pari vuotta?"
Onko tuo ensin kirjoittamani vastaus johonkin muuhun kysymykseen kuin tähän asumiseemme??? Vaikuttaa hyvin oudolta, koska mehän tässä asumme eikä kukaan ole eroamassa, en ole saamassa lasta eikä minulla ole vierasta miestä, joka olisi lapsen isä.
En nyt tiiä mikä numero tässä pitää antaa, mutta sanon nyt jonkun numeron vaa :D numero 16
miten mulla menee tulevaisuudessa työ/koulu asiat? entä miehen töissä? paraneeko rahatilanne?
miten se toinen mies?unohdanko sen ja nähdäänkö ikinä?
miten mun käy näiden miesten kanssa? en saa toista mielestäni millään mutta toinenkin on rakas.
Missä maassa perheeni asuu tulevaisuudessa, muualla kuin Suomessa?
Meediot "auttavat" tutkinnassa, mutta se siitä.
Kääntyikö minulla onni vihdoin?
Toteutuuko suunnitelma kohdallani?
Asummeko tässä asunnossa, siis vaikka välillä piipahtaisimme ulkomailla pari vuotta?