Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moi, tulin kysymään, että mitä mieltä olette uudesta kirjastani.

Vierailija
17.12.2011 |

Ei tässä ollut muutakaan tekemistä ja pienessä krapulassa ei kyllä paljon huvitakaan mitään tehdä.

Anna-Leena

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen kirjoistasi tykännyt, kesken ei ole yksikään jäänyt. Jotenkin ristiriitainen suhtautuminen, niissä on toisaalta jotain helvetin ärsyttävää mutta toisaalta en voi lopettaa lukemista. Tämä uusin kyllä kiinnostaa.

Vierailija
2/7 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitsi varastaa toisen ihmisen henkilöllisyyttä netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos puhutaan Onnen tunti -kirjasta niin se oli melko hyvä. Paljon oli tehty taustatyötä, mutta itseäni harmitti, että vastaanottoperheestä oli tehty rahan perässä oleva vastenmielinen perhe.

Vaikka itselläni on paljon kokemusta ko. aiheesta, niin silti en ihan tavoittanut sitä miten rankka aihe todella on. Mutta ehkä juuri siksi, että olen kokenut lähes kaiken ton moneen kertaan, niin mielestäni ei oltu osattu kirjoittaa sitä niin aidosti.

Mutta lukemisen arvoinen kirja ja ehkä avaa enemmän sellaiselle, joka ei ole mukana tässä hommassa?

Vierailija
4/7 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muista olen tykännyt. Tykkään provosoivasta tyylistäsi, ja ennenkaikkea tykkään katsolla kun jotkut provosoituvat siitä niin julmetusta ja kadehtivat sinua kun uskallat tehdä mitä haluat etkä vain mitä muut haluavat!

Hyvä ansku!"

Vierailija
5/7 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vastenmielinen (itsekäs, hysteerinen ja huoramainen).

Tiedän, että on naurettavaa antaa tällaisen asian vaikuttaa, mutta jos totuuden halusit kuulla, niin tässä se nyt oli.

Vierailija
6/7 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sut etunimellä tunnistaa?

Vierailija
7/7 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ensin ostaa..jollei pukki tuo..

Mitä Rikun Pauliina-serkulle kuuluu? Käytiin koulua yhdessä eikä olla vuosiin nähty...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme