Mies osti kolme pakettia voita.
Ei se kyllä ole loppunut meidän lähikaupasta, mutta ostettiinpa nyt kuitenkin.
Kommentit (6)
eilen oli Iltasanomien kannessa, että hamstraajat tyhjensivät hyllyt. Ekat oli jo myynnissä huuto.netissä.
Ei paljon kansalaisilla järki päätä pakota. Kun lehdessä lukee, että voi loppuu, niin johan sitä sitten hamstrataan kuin pula-aikana konsanaan. Ja kun kyse ei edes ole mistään välttämättömästä elintarvikkeesta.
olisi riittänyt tarvittavat voit, jos näitä hamstraajia ei olisi ollut. Itseäni harmittaa todella, että en saa tehtyä leivonnaisia voihin. Yleensä ainoa aika vuodesta, kun olisin sitä halunnut käyttää. Ilmankin tietenkin pärjää. Mutta minusta tuollainen hamstraaja on aina kovin itsekäs.
olisi riittänyt tarvittavat voit, jos näitä hamstraajia ei olisi ollut. Itseäni harmittaa todella, että en saa tehtyä leivonnaisia voihin. Yleensä ainoa aika vuodesta, kun olisin sitä halunnut käyttää. Ilmankin tietenkin pärjää. Mutta minusta tuollainen hamstraaja on aina kovin itsekäs.
Näinpä. Itsekäs ja tyhmä.
Ihan normaalia, että lehdessä kun jotain hehkutetaan niin urpot menee perässä.
Uskomatonta. Onko jollain linkkiä, itse en löytänyt? En kyllä ymmärrä näitä hamstraajia, ihan hyvin voi tehdä leivonnaiset leivontamargariiniin ja paistaa rypsiöljyssä.
Ei soittanut ja kysynyt, mulle olis riittänyt 1-2 pakettia, mutta nyt sitä sit on. Meidän kaupoissa ei ole pariin kuukauteen näkynyt voita, joten mies vähän villiintyi :D
Ja juuri kun mä olen napissut kaikista hamstraajista ;)