Lue keskustelun säännöt.
SITRUSKA HOHOI!!
10.11.2005 |
Sattuipa nimimerkkisi silmään eilen illalla :)) Olet sitten sinäkin palaillut tänne odottajiin. Onneksi olkoon!
Mulla on viikkoja kasassa 29 ja rapiat, selkä ja lonkat alkaa olla kovilla, ja liitoskivut on välillä karmeita. Muutenkin tämä toinen raskaus on ollut paljon raskaampi kuin eka, vaikken nytkään ole kärsinyt pahoinvoinneista tms. Onneksi kohta käännytään loppusuoralle, tammikuuhun ei ole enää pitkä aika.
Vointeja!
Tihveröinen
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täällä ollaan, ainakin vielä=)
Olimme alkuraskauden uä:ssä ja siellä paljastui muutama kumma juttu. Ensinnäkin, sydänääniä ei saatu, kun viikkoja olikin vasta niin vähän...ja toiseksi, sikiöpusseja löytyi kaksin kappalein! Eli näillä näkymin odottelen tuplia! Huh, kun miehen kanssa pelästyttiin lääkärin kommentteja...
Tosin, toinen sikiöpussi oli kuulemma sen näköinen, että on saattanut jo tai saattaapi mennä kesken. On n. 50% mahdollisuus, että jaktaa kehitystä nomaalisti. 21.11 on uusintaultra, joten sinne asti pitää jännätä...
Voin kuvitella, että sulla on rankkaa. Meillä vesseli on aika kova menijä, mutta jotenkin rauhoittumaan päin. Nyt kun alkaa jo vähän ymmärtää puhetta, tottelee käskyjä ja kehoituksia, alkaa elämä helpottaa. vaikka se nyt niin rankkaa olekaan ollut...
Ihanaa oli päästä pois sieltä vanhasta asuinpaikasta! Oon niin onnellinen täällä kotiseudulla. Mikään ei mua saa täältä enää lähtemään. toivottavasti tekin viihdytte hyvin! Ei ole kuitenkaan varmaan kaduttanut muutto? ;)
Voimia ja tsemppiä sulle! Eiköhän me törmäillä täällä vielä...jos ei nyt, nyt pian!
sitruska