Miksi miehet luulevat, että
nainen on ihastunut heihin?
Uudestaan ja uudestaan joku mies olettaa minun ihastuneen häneen, lähinnä työelämässä.
Enkä varmasti ole tyrkky tai kikattele jutuille hiuskiehkuroita pyöritellen.
Radiossa joku mainitsi tutkimuksesta, jossa oli todettu vähemmän komeiden miesten luulevan miehistä eniten naisten ihastuneen heihin. Prosenttiosuus kaikista miehistä, jotka olettivat virheellisesti naisten ihastuneen heihin oli hyvin korkea.
Kommentit (11)
Jos miehet ajattelevat alkukantaisesti vaistojen varassa, kuinka he ovat kykeneviä tekemään muita faktoihin perustuvia oletuksia tai päätöksiä?
Kakkosen selitys ei ihan riitä. Ei miehet voi olla niin tyhmiä.
-ap
mua haluaa, sekä naiset että miehet.
Jos miehet ajattelevat alkukantaisesti vaistojen varassa, kuinka he ovat kykeneviä tekemään muita faktoihin perustuvia oletuksia tai päätöksiä?
Kakkosen selitys ei ihan riitä. Ei miehet voi olla niin tyhmiä.
-ap
Miehen tunne-elämän vaihtelu noudattaa lähinnä skaalaa panettaa-ei paneta-panettaa-ei paneta jne.
tarkoitin miehinä jopa neljääkymppiä käyviä. Heillä pitäisi olla elämänkokemusta sen verran, että ymmärtäisivät naisia ja itseään.
En usko sinua vitonen. Maailma on ihan perseellään, jos miesten mielet toimivat kuten sanot.
-ap
tällä hetkellä on kuin perseellään?
*ohis*
Jos et aaveeta usko, niin katso vaikka uutisia. Miehet, jotka tätä maailmaa johtavat, eivät olekaan mihinkään kovin mahtavaan jamaan tätä paikkaa saaneet.
Varmasti myös kuvittelevat olevansa ap:n märkä unelma.
En ole erityisen hyvän näköinen, olen naimisissa ja kahden lapsen äiti, hieman pyöreäkin vielä.
Nämä miehet olettavat minun ihastuvan heihin, eivät he ole minuun ihastuneita.
Ärsyttää suunnattomasti, kosken koskisi heistä kehenkään pitkällä kepilläkään.
Heittäkää miehet voltti seuraavalla kerralla, kun mielessä käväisee ajatus jonkun naisen unelmoivan juuri sinusta!
Voisiko joku mies kommentoida?
-ap
a) urpoja
b) pumpulissa kasvatettuja
c) peräkammarin poikia
d) huonolla itsetunnolla varustrettuja, että
luulevat jokaisen ystävällisen sanan tai hymyn tarkoittavan ihastumista.
Tätä samaa piirrettä löytyy muuten naisten puoleltakin.
Tero
Tiedän mitä tarkoitat koska minulla on kokemusta samasta. Olen ystävällinen, hymyilen paljon ja tykkään ihmisistä. Monta kertaa joku mies on luullut että olen ihastunut vaikka olen onnellisesti naimisissa ja monen äiti.
Heillä on aina lähtöoletuksena, että oma persoona on niin mahtavan miehekäs että vetää puoleensa naisia kuin hunaja mehiläisiä. Se oletus on rakennettu miehen perimään.