Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko tämä gieno häämekko?

Vierailija
16.12.2011 |

menen ensi elokuussa naimisiin,mitä mieltä olette tästä?olen pitkä ja hoikka,brunette!

http://www.haapuku.fi/olkaimeton-rypytetty-helma-p-1664.html (=

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi,korjaus siis!

Vierailija
2/7 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista gampausta ajattelit, giharoitako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm kampausta en tiedä vielä,ehkäpä juuri kiharat,tai sitten kiinni..mutta EI huntua!!

Vierailija
4/7 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta alaosasta kamala. Sori, mutta se on mielipiteeni.

Ei tollasia rimpsuja!

Vierailija
5/7 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tyylinen, mutta ihan kaunis. Pitkälle ja hoikalle käy varmaan ihan hyvin. Valitse hääpukusi sen mukaan mistä itse pidät, älä sen perusteella mitä muut sanovat. Se on sinun pukusi, ja sen täytyy miellyttää sinua.

Vierailija
6/7 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko juuri tilaamassa pukua vai oliko toi vaan esimerkki puku? Kyllähän monet tilaa, mutta mä en uskaltais. Kävin ite morsiuskaupas sovittelemas vähän tyyliä ja kokoo mikä mulle sopis ja sit käytettynä ostin vastaavan puvun! Säästin paljon ja sain varmasti laadukkaan :)

Vierailija
7/7 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälle ja hoikalle sopisi kapeampikin malli, ei tartte olla välttämättä kermakakku :). Sitten sekin, että olen eri mieltä ton kirjoittajan kanssa, jos suosittaa ostamaan sellasen puvun, jonka ulkonäöstä tykkää, väärin: osta sellanen puku, joka istuu just sulle ja saa näyttämään sut taivaalliselta. Vaikka kuvissa katsonuttuna, et heti sellasesta puvusta tykkäiskään.