Mulla oli poika mukana työhaastattelussa,ihan siksi otin että säälisivät yksinhuoltaja
äitiä.Apua! Auttakaa,mies jätti mut ja olen puilla paljailla.Älkää sanoko oma vika.Ero tuli puun takaa! Kaikki vinkit työnahkuu oisi tarpeen.Olen ollut kotiäitinä kolmelle lapselle yi 10vuotta.Kaksi vanhinta jo kouluntien aloittanut.
Kommentit (5)
niin se on työnantajalle suomennettuna: älä palkkaa, tulee olemaan paljon pois, koska ei hoitopaikkaa edes työhaastattelun ajaksi.
exälle et haista paska onneksi voin palata myös opintojen pariin jos ei työtä saa.Tämä nykyinen yhteiskunta ei suosi yh-äitejä,siihen toivon muutosta.Meitä on niin paljon! Myös Tarja Halosen nykyisen pressan äiti oli yh!
Yhden väestöryhmän suosiminen olisi väärin.
Ihan sen takia kun mies ei muka pärjännyt kahden lapsen (1v ja 3v) kanssa sitä aikaa. Ja tämän kertoi tuntia ennen haastattelua, oli aiemmin luvannut hoitaa haastattelun ajan. Hoitopaikka oli tiedossa, oli alkamassa 2 viikon päästä. Ja en saanut paikkaa.. olisi ollut unelmapaikka. Oltiin juuri vieraalle paikkakunnalle muutettu joten sosiaalista verkostoa ei vielä silloin ollut
exälle et haista paska onneksi voin palata myös opintojen pariin jos ei työtä saa.Tämä nykyinen yhteiskunta ei suosi yh-äitejä,siihen toivon muutosta.Meitä on niin paljon! Myös Tarja Halosen nykyisen pressan äiti oli yh!