Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paljonko käytätte rahaa kampaajaan??

Vierailija
16.12.2011 |

Ja kuinka usein käytte kampaajalla?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuden viikon välein. Kallista juu, mutta itsehän omat rahani tienaan - ja siten myös käytän...palveluihin ja hyvillä mielin :)

Vierailija
2/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi aiheuttaa leukemiaa tai virtsarakon syöpää tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi aiheuttaa leukemiaa tai virtsarakon syöpää tms.

Elän vaarallisesti.

Vierailija
4/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väri ja vähintään latvat siistii. Ei siis lyhyet hiukset. Hinta tuosta n 80 euroa ja usein tulee vielä shampoota ym mukaan otettua.

Vierailija
5/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn mielestäni suht iisisti kampaajalla -ku muutamat tuttuni käy 2 kk välein tekemässä saman ku mä käyn 4 krt vuodessa. Eli värjäys ja pitkien hiusten "muotoilua", joskus raitoja sekaan. Sen suon itselleni -käynhän kuitenkin töissä ihan täysipäiväisesti. Hintaa ollu 60-80e

Vierailija
6/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tyyppejä täällä Käyn mielestäni suht iisisti kampaajalla -ku muutamat tuttuni käy 2 kk välein tekemässä saman ku mä käyn 4 krt vuodessa. Eli värjäys ja pitkien hiusten "muotoilua", joskus raitoja sekaan. Sen suon itselleni -käynhän kuitenkin töissä ihan täysipäiväisesti. Hintaa ollu 60-80e

viittaatko noihin, jotka eivät käy kampaajalla ja miten se tekisi heistä ihme "tyyppejä"??

Vierailija
7/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan itse pitkähköt hiukseni. Olen tehnyt näin jo kymmenisen vuotta. Netissä on ohjeet, miten saa leikattua myös takahiukset.

Pesen värjäämättömät hiukseni silikoonittomilla markettituotteilla ja kerran kuussa teen öljyhoidon. Pidän luonnollisista hiuksista ja onneksi minulle käy pitkät hiukset.

Kampaamokulut siin 0 e.

Vierailija
8/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kuitenkin tienaa kaikki rahat talouteen. Miehen ja poikien on kuitenkin pakko käydä parturissa kerran kuussa ja se maksaa jo huiman summan.

Vierailija
9/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä vain latvat leikataan (pitkät hiukset, ei mikään "tasapitkä" malli kuitenkaan, vaan kerrostettu jne.) joskus mallia hieman muutetaan. maksaa 20€ tai 25€ kerta, riippuen onko ihan vaan tasaus, vai mukana vähän "mallinmuutosta". Asun yhdessä Suomen isoimmissa kaupungeista, ja kampaaja keskustassa. Tosin olen kanta-asiakas, jos nyt tulisin asiakkaaksi maksaisin varmaan enemmän, mutta minulla hinta pysnyt tuossa kun "uskollinen asiakas", näin päätellyt heidän hinnastostaan.

Vierailija
10/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoria, olkapäille ulottuvia hiuksiani. Maksaa noin kolmekymppiä kerta. Kävisin useammin, jos olisi enemmän rahaa, mutta näin kotihoidontuella pitää tästäkin säästää. En värjää hiuksiani, tykkään niiden luonnollisesta väristä.

Vierailija
11/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen antanut hiusten kasvaa, ei tarvitse käydä kuin parin, kolmen kuukauden välein. Silloin yleensä "päivitetään" väriä ja hieman tasoitetaan latvoja. Rahaa menee n. 80 euroa kerta.

Vierailija
12/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väri ja leikkaus 75-95€

-Kotiäiti-

Vierailija
13/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lyhyt malli sitä on pakko käydä siistimässä kerran kuussa. Pitkiä hiuksia pari kolme kertaa vuodessa. Hiusten malli ja väri vaihdellut, nyt kun kotona niin pitkät hiukset, joissa aikalailla oma väri (vähän raitoja elävöittämässä) ja kampaajalla käyn 3 kertaa vuodessa, latvojen tasaus ja väri maksaa 80€/kerta. Jos tiukkaa olisi, voisin luopua värjäämisestä (=raidoista) ja maksaisi vain parisenkymppiä kerta.

Vierailija
14/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ja lapsen hiukset leikkaan itse. Luulen että säästetään useampi satanen vuodessa...

Vierailija
15/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noin 60-80 euroa per kerta.

Tukka on pitkä joten ei tarvitse kuin latvoja siistiä ja väriä parannella.

- Opiskelija

Vierailija
16/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyn 6-8 viikon välein. Puolipitkä malli mulla nykyisin ja väri oma. Kotiäiti minäkin =).

Vierailija
17/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyväkuntoinen, hyvänvärinen tukka, jonka mies leikkaa. En koe tarvitsevani kampaajaa mihinkään.

Vierailija
18/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei sitten ole juhlia, johon otan kampauksen. Mulla on aidosti pitkät hiukset. Leikkuutan, laitetaan tehohoito jne. En värjää. Joskus tulee käytyä joka toinen kuukausi, kun se vaan on niin ihanaa, kun kampaaja laittaa hiukset.

Hintaa tulee noin 90 euroa per kerta.

Vierailija
19/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi muuten värjäätte hiuksianne tai laitatte raitoja? luomutukka näyttää paljon paremmalta.

Vierailija
20/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä leikkaus ja väri/raitaa ja välillä pelkkä leikkaus. Tukka on tämmöinen polkahtava epätasainen hässäkkä. Maanantaina seuraavan kerran. Ihanaa!!! Lasku raitoineen noin 75 e.