Kallein yksittäinen joululahja, jonka olet tänä vuonna hankkinut?
Mun pitäis ostaa miehelle kirja, joka maksaa 50-60e ja musta se on tosi kallis. Niin, on siis toivonut sitä, ei taida itse tietää, että se on noin kallis. Lasten lahjoista hintavin on varmaan 35e:n parkkitalo, mutta sekin on kahdellel pojalle yhteiseksi. Muut lasten lahjat on 5-20e arvoisia.
Kommentit (36)
Mä ostin pleikan, toisen ohjaimen, ja kaksi peliä, ja jäi silti alle 400 e....
Tosin mä maksoin siitä Citymarketissa 199 egee
mutta tilasin osamaksulla,kk erät 14e,joten ei paha.
lapselle ostin 70e lahjan,oli ainut mitä toivoi, joten "pakko" oli sijoittaa,vaikkei hirveästi rahaa ole,kun olen työtön toistaiseksi.
elektroniikkalahjaan. Siinä tosin on tavallaan 2 lahjaa. Toiseksi kallein on myös elektroniikkaa ja 180 euroa. Meillä lapset saavat paljon lahjoja ja niihin myös panostetaan.
Hinta jotain päälle 200.
Toiseksi kallein miehen kengät 85 euroa.
Lapsille ostetaan joka vuosi jotkut isot Legopaketit. Tänä jouluna saavat Star Wars Lego-paketit, jotka maksavat himpun alle 120 € kappale.
Isovanhemmilta on kyllä tulossa n. 50e avustus tuohon.
Transformers-robotti 5v.pojalle 65e.
olen sanonut että tänä vuonna en osta mitään kallista kun oltiin just syyslomalla mtakalla
199 eurolla ei kyllä saa 320gt pleikkaa.
Toi 199 euron pleikkari on varmaan 160gt.
http://cdon.fi/pelit/xbox_360_slim_4gb_kinect_value_bundle-15706307
meilläkin olisi tolle tarvis ja siitä tulee sitten se kallein lahja. Pojat saavat sen yhteiseksi. Nyt ostetuista kallein on n 100 euron poliisiasema (Lego)
Monta 50-60€ hintaista on ostettu ja ne taitaa olla niitä kalleimpia.
toinen lapsi saa nintendo 3ds konsolin 169€ siinäpä ne lahjat sit olikin tänä vuonna...
3269e?