Naisen anaaliorgasmi - onko yleistä?
Tyttökaverini teki eilen paljastuksen ja kertoi, että saa orgasmin vain anaaliyhdynnässä ja nimenomaan siten ettei edes koske sukuelimiin. Itsekin pidän anaaliyhdynnästä, mutta orgasmin saaminen vaatii kyllä klitoriksen koskettelua. Toki tämä orgasmi eroaa klitorisorgasmista, mutta tullakseen vaatii klitoriksen stimulaatiota.
Miten muilla naisilla - saatteko "puhtaita" anaaliorgasmeja ja jos saatte, miten ne eroavat vaginaalisista? Onko asennolla, peniksen koolla tms. jotain vaikutusta?
Kiitos asiallisista vastauksista!
Kommentit (63)
vaimolla joskus tulee, mutta ei läheskään aina.
eli joskus vaimosi näyttelee mutta lähes aina tuntee häpeää ja kipua sinun tekojesi vuoksi. hyi olkoon.
Kaikkiin anaaliseksiketjuihin tulee tätä "hyhhyh, perse repeää"-tekstiä.
WTF
Eikö nykyään jo saa lykkiä sinne minne tykkää?
Mä olen ainakin jättänyt tussuni kesannolle täysin ja käytän nyt vain peräaukkoa seksuaaliseen tyydytykseen. Ihanaa, kun löysin tuon aukon ja sen ilot, vaikka myöhään se tapahtui, kun nyt olen jo 43.
Mä olen ainakin jättänyt tussuni kesannolle täysin ja käytän nyt vain peräaukkoa seksuaaliseen tyydytykseen. Ihanaa, kun löysin tuon aukon ja sen ilot, vaikka myöhään se tapahtui, kun nyt olen jo 43.
minäkin tein. Harmittaa minuakin huomata mitä olen menettänyt, olisi ollut kiva tietää jo aiemmin tuosta ilon lähteestä.
Niin minäkin tein. Harmittaa minuakin huomata mitä olen menettänyt, olisi ollut kiva tietää jo aiemmin tuosta ilon lähteestä.
Kun näin vanhempana noi limakalvot tahtoo kuivua, niin täytyy nyt vain toivoa, että perse kestää vielä nelkytä vuotta.
Ei kaikkien pidä kaikesta tykätä, eikä hyväksyä kaikkea, mutta niinhän se vain on, toinen tykkää hedelmäkaramelleista, toinen salmiakista, kolmas molemmista yhtä aikaa, neljäs molemmista erikseen, joku voi olla jopa karkkilakossa! Ja varmaan jokainen osaa hyväksyä edes jollain tasolla sen, että kaikki meistä ovat erilaisia. Kyllä seksi (ja parisuhde ylipäänsä) on sellainen asia, jossa ollaan yhdessä mukana ja keskustellaan asioista avoimesti ja myös ollaan mahdollisimman avoimia kaikelle uudelle. Petipuuhat ovat asioita, jotka parhaimmillaan lähentävät ihmisiä enemmän kuin mikään muu.
Jos sänkyhommissa päätyy kokeilemaan peppuseksiä, niin silloinhan selviää pitääkö siitä. Kannattaa aloittaa tosin hyväilyllä ja siirtyä kerta kerran jälkeen hieman pidemmälle. Seksin aikana pelkkä peräaukon ja välilihan alueen hellä silittely on jumalaisen kiihottavaa ja yhdessä esim. klitoriksen kiihottamisen kanssa, se saa aikaan voimakkaamman orgasmin. Suoraan syvyyksiin ei siis ole pakko, eikä mielestäni pidäkään heti alkuunsa hyökätä kivikova kyrpä ojossa! Kaikkia peppu ei kiinnosta, se on selvää, niille se ei sitten sovi, mutta rohkaisen jokaista niin ajattelevaa edes hieman leikittelemään ajatuksella siitä, että se tapahtusi vaikkapa jossain erittäin kiihottavassa tilanteessa. ;) Kannattaa ainakin hieman kokeilla niin, että kiihottaa itseään vaikkapa suihkussa ja hyväilee samalla hieman myös välilihaa ja/tai peppureikää. Sekin kertoo jo hyvin paljon siitä, mitä hommasta tykkää.
Itsekin olen siis vielä noviisi peppuhommissa. Olen kumppanini kanssa siirtynyt pikkuhiljaa tässä viime kuukausien aikana seksin saralla myös peräaukon alueelle ja se antaa paljon uusia ulottuvuuksia seksiin. Peppuseksiä emme ole vielä harrastaneet, mutta olemme muutamia kertoja keskustelleet siitä ja luultavasti lähiaikoina kokeilemme. Olemme harkinneet myös anaalitapin/-kuulien hankkimista ensialkuun. Totuttelemme ajatukseen pikkuhiljaa. Jos anaaliseksi ei tunnu toisesta hyvältä, emme tee sitä. :) Niin yksinkertaista se on.
Olitpa mies tai nainen, erogeeninen alue ei ole pelkästään klitoris tai munan nuppi. Ja seksi ei ole pelkkää pilluun panemista, niinkuin monet täällä näyttävät kuvittelevan. Hyvä seksi on mielestäni sitä, että pitää toisesta niin paljon, että haluaa tuottaa hänelle maksimaalisen paljon nautintoa, josta nauttii myös itse mahdollisimman paljon. Ja tapoja maksimaaliseen nautintoon on TODELLA MONIA! Kommunikointi ja kokeilunhalu on siis ehdottoman tärkeää. Ottakaa aluksi vaikka höyhen ja kiertäkää toisenne sillä läpi JOKA PAIKASTA. Tutustukaa toisiinne fyysisesti täysin, älkää pelätkö toista. Olkaa omia itsejänne. Sillä tavalla opitte tuntemaan toisenne vieläkin paremmin. :) Avointa mieltä ja rohkeita sänkyhetkiä kaikille!
En saa tavallisella tavalla ollenkaan, tällä tavalla saan helposti.
N29
[quote author="Vierailija" time="16.12.2011 klo 16:28"]
Tyttökaverini teki eilen paljastuksen ja kertoi, että saa orgasmin vain anaaliyhdynnässä ja nimenomaan siten ettei edes koske sukuelimiin.
Tais tyttökaverisi valehdella. Anaaliorgasmi on miesten keksimä vale, jonka varjolla voivat harjoittaa latentteja homoseksuaalisia taipumuksiaan naisiin. Terve heteropari ei tarvitse rectumiin kajoamista.
Jauhat paskaa. Lukuisat naiset pitävät anaaliseksistä
Ohjaan aina siiittimen itse peräaukkooni. Ekana voitelen siittimen siittimen runsaalla liukasteella ja sitten otan elimen varresta kiinni tukevasti ja vien sen aukolle. Mies ymmärtää yleensä tässä vaiheessa, että saa työntää. Laitan kuitenkin toisen käden miehen lantiolle, että voin tarvittaessa rajoittaa työntöä. Sitten vain annan siittimen mennä hitaasti reikään.
Vähän se aina tuntuu alussa epämukavalta, mutta kun siitin on juurta myöten sisällä, niin ei enää tunnu ollenkan pahalta. Tässä vaiheessa yleensä mies alkaa hieroa nisiäni ja sormettaa pillua samalla lykkien siitintä edestakaisin verkkaisesti. Tavallisesti mies tulee tosi nopeasti, jos supistelen sulkijalihasta.
Ite tulen, kun mies hieroo klitoristani. Kyllä se jotenkin erilaiselta tuntuu, kun on siitin perseessä ja samalla kiihotetaan klitorista ja tissejä.Joskus se on ihan kivaa, vaikka en joka kerta halua siitintä perseeseen.
Haluaisin panna anaaliin paljon useammin , no silloin tällöin saan kyllä, mutta paljon useammin haluaisin koska se vaan tekee niin hyvää ja nainenkin (Oma) pitää siitä vaikka ei vain jostain syystä halua sitä myöntää, saa todella voimakkaita orkkuja kun samalla hyväilee klittaa nainen päällä ja mielestäni usein helpommin kuin ns. perinteisellä tyylillä kalu pillussa ja klittaa hyväilemällä...
Edellinen naiseni sai aina anaaliyhdynnässä orgasmin, se oli mun mielestä mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin tyttökaveri saa helpommin ja isompia orgasmeja anaalista kuin perinteisestä ilman klitoriksen hyväilyä. En tiedä sitten, mistä johtuu.
Paras lopputulos yleensä tulee siten, että nainen istuu kalun päälle hitaasti kunnes se on sisällä juurta myöten ja sen jälkeen liikkuu vähän joka suuntaan omaan tahtiinsa. Joskus meno yltyy aika rajuksikin ja voin vain kuvitella millaisia liikkeitä kalu tekee mutta hyvältä se varmaan tuntuu metelistä ja tyttökaverin tyytyväisyydestä päätellen.
Sama! Vehkeeni ei niin järin iso ole, vaimo kiipeää usein ratsaille ja saa itse määrätä tahdin. Oikeassa kulmassa laukeaa huutaen ja kiroillen niin lujaa että hotelliyöt yms ovat täysin poissuljettuja. Vaimo ei usko miten lujaa huutaa tai mitä kirosanoja sieltä tulee, taitaa olla aivan toisessa maailmassa. Niin, ja usein sattuu niin että minulla on alavatsa aivan märkä napaan asti kun on lauennut todella hyvin. Sen verran on anaaliorkku pidempi että usein itsekin tulen suoleen, menee niin tiukaksi. 20v harjoiteltu.
Ei se juntista asiantuntijaa tee vaikka osaakin yhden sanan latinaa.
Vaimoni saa lähestulkoon aina orgasmin ihan puhtaasti peppuseksistä. Tavallisesta seksistä hän saa kyllä orgasmin, mutta paljon harvemmin verrattuna peppuseksiin. Samalla itse tulen aika pian kun vaimoni peppu puristaa mukavasti. Peppuseksi on ollut parasta seksiä mitä olemme harrastaneet. Ratsastusasennossa ja takaapäin tulee parhaimmat orgasmit.
Vierailija kirjoitti:
se on sairasta ja pitäisi kieltää lailla.
No joko on kansalaisaloite vetämässä?
Tarkoitan tuossa vierailijan viestissä.