Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö Libero-kerho enää lähetä sitä UP&GO-pakettia???

Vierailija
16.12.2011 |

Siis sitä, mikä piti tulla kun lapsi on puolivuotias ja joka piti nouotaa LIndexistä? Nyt tuli joku s-posti, missä voi tilata 9(!) näytevaippaa, siis juuri noita housuvaippoja koossa 4. Ja johonkin perhekerhoon. MÄ en tajua. Ei meillä ole mitään perhekerhoa, joten jäävätkö noi ilmaiset vaipat nyt saamatta? Toisekseen, vaikka meidän poika on vasta puolivuotias, niin meillä käytetään jo koon 5 vaippoja. Ihan siitä syystä, että neloset on liian pieni. Joten mitä mä muutenkaan teen noilla näytevaipoilla? Mutta vähänkö nyt ärsyttää!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannata laittaa sinne Liberolle s.postia? Niiden systeemit on vaihtuneet, joten tuo laatikko ei enää kaikille tule. Sai valita jostain jotain.. en muista mitkä oli vaihtoehdot.

Vierailija
2/5 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUn aikoinaan tuohon kerhoon liityttiin osittain myös siksi, kun mainostivat tuota pakettia. Toki mitä nyt lapsen syntymän jälkeen olen huomannut, niin noi liberon vaipat myös toimivat meillä parhaiten. SILTI, mua ärsyttää kun mistään ei saa tietoa tosta paketista, tai mistään muustakaan...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin liberolta. Ainoastaan vaippanäytteitä saa.

Vierailija
4/5 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit vähän huijattu olo. Ei se, etteivät enää jaa tuota pakettia, vaan se, etten mistään ole löytänyt tietoa sen jakamisen lopettamisesta. Ja nuo ilmaisvaipat ovat tosi huonoja, kun meillä ei enää nelosia käytetä.

Ap

Vierailija
5/5 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kuponki, jolla muka piti hakea Lindexiltä. Tämä syyskuussa. Lindexillä ei mitään paketteja ollut ja ihmettelivät asiaa. Liberolta toimittivat sitten suoraan kotiin, kun annoin palautetta, mutta ilmeisesti olin sitten viimeisten joukossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä