Tyttäreni on seukannut 13 vuotiaasta itseään vuotta vanhemman pojan kanssa.
Se oli ihastusta ensisilmäyksellä. Tytär on ehtinyt opiskella vuoden yliopistossa ja avomies pääsi armeijasta ja opiskelee nyt ammattikorkeakoulussa. Minusta on tulossa mummo! Hupsista, kun on mukavaa.
Ps. Minulla on vauvakuume, mutta järki voitti ja päätin, että olen 41 vuotiaana liian vanha yrittämään lisää lapsia. Kerroin siitä tyttärelleni ja sain kuulla tämän ilouutisen. Voin tukea tytärtäni äitiydessä.
Kommentit (3)
Oma äitini oli ja on samanlainen. Päätin jo silloin, kun lapseni olivat pieniä, että yksi tärkeistä jutuista elämässäni tulee olemaan mahdolliset lapsenlapset.
Ihanaa, kun näin hyvissä voimissa vielä itsekin pääsen nauttimaan mummoudesta. Laskettu aika on helmikuussa. Eletään me silti elämäämme parhaamme mukaan:)
ap
ap:lle mummoudesta! Tyttäresi on onnekas. Oman lapseni mummo ei tule auttamaan edes pyytämällä.
Onneksi olkoon mummoudesta =)
On kyllä ihanaa, että lapsella on mummo, joka aidosta välittämisesta jaksaa hoitaa ja peuhata lapsen kanssa.
Minä joudun pyytämään lahjaksi aikaa lapselleni mummolta. Tulee sitten auttamaan kotiin lapsen hoidossa kun minä siivoan yms. On sellainen olo, että mummo tulee kylään vain velvollisuuden tunnosta ja esim nyt joululahjana minulle.