Olenkohan minä se vähemmän kiva mummi?
Kun menen kylään lapsenlapsen luo ja vien tulijaisia niin ne on hedelmiä, kirja tai peli.
Annan lahjaksi myös aikaa tehdä yhdessä.
Toinen mummi antaa usein karkkia ja niistähän lapset tykkää. Toisen mummin tekemä mehukin on parempaa kuin minun.
Ei meillä mitään kisaa ole mutta tuli vaan mieleen :)
Kommentit (11)
Enkä tarkoita pahalla, luulisi aikuisen tietävän. Minkä ikäinen oikein olet? Mietin vaan kuka mummo ikäinen täällä oikeasti pyörisi..
(ei muuten ole yhdyssana), vaan KYPSYMÄTTÖMYYTTÄ. Ne ovat kaksi täysin eri asiaa.
joka jäänyt teinin tasolle ja jonka lapsi on nyt sitten hyvää vauhtia samalla uralla... Jippii.
erilainen vain. Ei lapselta voi ostaa rakkautta karkilla. Mä en kyllä edes odota mitään tuliaisia mummoilta, riittää ihan joulu- ja synttärilahja. Aika on tärkeintä.
Minä olisin kyllä tosi tyytyväinen jos mummo toisi hedelmiä niiden iänikuisten karkkipussien tilalle.
saa ihmiset kilpailemaan jopa tällaisesta?! Meilläkin on verinen sota käynnissä "mukavimman sukulaisnaisen" tittelistä. Hyvä ettei lapsiin käydä kirjaimellisesti käsiksi, kun temmotaan sinne tänne.
En voi käsittää, mikä vimma ajaa moiseen lapsellisuuteen!
Sehän on hienoa, ettei kanna lapselle sokeria ja muuta sontaa.
Hedelmät, kirjat, pelit ja yhteinen aikahan on parasta vaikka lapsi ei vielä sitä ymmärtäisi.
Toinen mummo taitaa sitten kisailla sillä karkilla kun ei muuhun kykyne.
Ja kasva nyt hyvä ihminen jo aikuiseksi!