Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin pommiin nukkumis-kertanne? -Meille kävi viime kesänä näin:

Vierailija
16.12.2011 |

Myöhästyimme kokonaan mummoni hautajaisista. Oltiin puolison kanssa muuten valmistauduttu hyvin, mutta sitten olikin jäänyt toisen kännykän äänenvoimakkuus liian hiljaiselle ja oma "äly"känny sattumalta jumittunut yön aikana, eikä hälyttänyt ollenkaan.

Mahtava herätä sitten isän puhelinsoittoon, että missä viivytään. Tunkkaisena herätessä ei oikein pystytty enää ehtimään yli kahden tunnin matkan päähän paikalle. Tiedän, olen tyhmä, kun luotin näin "epävarmoihin" herätyskelloihin. Ei siinä voinut paljon muuta sitten, kuin pahoitella möhläystä. :(

Onko teille muille käynyt mitään vastaavaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin väärää viikkoa ja kuvittelin että on iltavuoro. No puhelin soi seitsämän jälkeen että ajattelitko töihin tulla, mä siihen että iltahukihan mulla on. Työkaveri väitti että ei kyllä sulla on aamuvuoro. Kävelin tarkistamaan listasta ja aamuhan se perhana olikin. No äkkiä vaan kamppeet niskaan ja menoksi.

Vierailija
2/4 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehkä noin paha mutta myöhädtyin neljä tuntia pikkuveljeni rippijuhlasta. Saavuin paikalle noin 30 min ennen kuin viimeiset vieraat lähtivät. Olin ollut yön töissä ja minunkaan kännykkäni ei ollut herättänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut että kännykän herätyuksiin ei kannanata luottaa. Siinä on liian monta asiaa, jotka saattaa mennä pieleen.

Siksi mulla on aina sekä kännykkä, että herätyskello soimassa. Ehkä hätävarjelun liioittelua, mutta meillä on monta lasta - koko päivä menisi pipariksi.

Vierailija
4/4 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herännyt klo 9.20 ja j olisi pitänyt herätä klo 6.20 - työt olivat jo alkaneet klo 7---menin klo 10 vuoroon töihin

en saanut edes varoitusta- kuten olisin saanut nyt 2000-luvun TYÖELÄMÄN ARVOMAAILMAN kovina aikoina...