Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieneen päähäni ei tämä mahdu! (jaksotyö)

Vierailija
16.12.2011 |

Työpäivän kuuluisi olla 8h mutta on päätetty, että töitä tehdään 9h vuorokausi. Yksi tunti tulee sitte tasoittumisvapaata.

Tällä viikolla mulla oli ne tasoittumisvapaat mutta olinkin sairas ja vapaat paloivat siinä.

Päähäni ei siis mene se, että olen tehnyt "ylitöitä" joka päivä ja jos sairastun ja lääkäri kirjoittaa sairaslomaa niin menetän korvauksen tehdyistä "ylitöistä". Enpä enää sairastu vapaiden aikana vaan sinnittelen niiden yli.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työvuorolistaan on laitettu tasoitusvapaa, niin se on sitten menetetty.

Meillä ei saa pitää noita vapaita normaalisti kuin päivän kerrallaan, joten olen alkanut pyytää vapaat aina uuden työvuorolistan ilmaannuttua seinälle. Sanon, että mulle tarjottiin sille päivää hammaslääkäriä tai jotain. Meillä kun muutoksia ei (ainakaan vielä) kuitata heti listaan, vaan vasta vapaan jälkeen, niin tuolla tavalla sovitut vapaat eivät pala mahdollisen sairastumisen aikana.

Vierailija
2/11 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasoitusvapaan menettää jos tulee sairaaksi. Vapaat on korvaus tehdyistä "ylitöistä" ja en tajua tota kuvioo.

Mulla oli joskus työpaikka, jossa tehtiin kanssa sovitusti 10 tunnin vuoroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu tessistä.

Vierailija
4/11 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kurjalle tuntuu, kun ansaittu vapaapäivä menee sairastaessa. Ohis

Vierailija
5/11 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasoitusvapaan menettää jos tulee sairaaksi. Vapaat on korvaus tehdyistä "ylitöistä" ja en tajua tota kuvioo.

Vierailija
6/11 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyhän luottamusmieheltä mitä tarkoittaa keskeytspäivä

Vierailija
7/11 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kvtes osalta. Ihan oikein on työnantaja menetellyt. Ei muutkaan vapaat siirry jos sairastut (viikonloppu esim).

Vierailija
8/11 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työstä normaalin 8h työpäivän jälkeen.

Vierailija
9/11 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvauksena tehdyistä tunneista, kökömpi homma, että sitten oli sairaana. Mutta sillehän se ta ei voi mitään.

Vierailija
10/11 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurta vääryttä.

Vierailija
11/11 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi tästä syystä suunnitella listalle "kenopäivinä" ei tavallisina vapaapäivinä. (Ainakin meillä merkitään siis listalle työvuoroksi / tästä nimitys kenopäivä)

Mikäli tälläinen kenopäivä jää sairasloman alle se vapaa on annettava myöhemmin, jos se on merkitty tavallisena vapaana se on menetetty kuten ap:n tapauksessa.

terveisin työvuorolistan tekijä