Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita aa-kuppisia?

Vierailija
15.12.2011 |

Oletko asian kanssa sinut ?Käytkö yleisissä saunoissa ym? Itsellä siis imetyksien seurauksena tyhjät nahkapussit ja en ole vuosiin käynyt missään tyttöjen saunailloissa tai työporukan saunailloissa tämän takia. Tai siis osallistunut saunomisosuuteen. En myöskään käy kylpylöissä tms. Kroppani on muuten hoikka ja treenattu, eikä moni varmasti usko miten järkyttävän ruma olen alasti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat saunailloista :D

Alusvaatteilla saa ihmeitä aikaan vaatteiden istuvuudelle mutta alasti on tosiaan eri juttu. Miehen mielestä onneksi mun rinnat on ihanat, joten omilta tuntuvat minustakin. Ainoa, että nolottaa lapsettomien D-kokoisten seurassa kun eivät ehkä ihan ymmärrä... muuten olen kokoa 36 ja ihan sporttinen.

Vierailija
2/12 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vieläpä lähes 180cm pitkä ja harteikas, joten tissittömyys näytti todella silmiinpistävältä ja huomasin kyllä, että ihmiset uimahallin saunassa tuijottivat vaikka yrittivät sitä peitellä. Olin silloin tosi hoikka. Nyt olen lihonut 20kg ja tissit on B-kuppia, jeejee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin sinut. Enkä ole edes muuten hoikka. Löllö pelastusrengas ja selluliittipeba ja -reidet löytyy. Tissit siis varmaan kaunein osa kropassani. Ovatkin söpöt. :)

Vierailija
4/12 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin sinut. Enkä ole edes muuten hoikka. Löllö pelastusrengas ja selluliittipeba ja -reidet löytyy. Tissit siis varmaan kaunein osa kropassani. Ovatkin söpöt. :)

Onko ollut vientiä miesten puolella?

Vierailija
5/12 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että oikeasti aa kokoiset voi mitenkään olla rumat rinnat..

Vierailija
6/12 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen tiedän etten ole ainoa laatuani, mutta koskaan missään en ole nähnyt näin rinnatonta naista kun itse olen. Jos vaikka jumapassa joskus seuraan, niin kaikki voivat huoletta pitää urheiluliivejä ja silti kaikilla on rinnat. Jos minulla ei ole topattuja liivejä, ei ole rintojakaan.Tai siis, eihän niitä ole, mutta voi leikkiä että olisi.

ap

Vierailija
7/12 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En uskp..

..että oikeasti aa kokoiset voi mitenkään olla rumat rinnat.. "

Jos niissä on vain roikkuvaa nahkaa muhkuralla niin mikä kohta on kaunis? Jos on kylmä niin muistuttavat etäisesti rintoja, "löysänä" ajokoiran korvia.

ap

Vierailija
8/12 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä täällä on yksi rinnaton nainen jolla ainoa uloke rintojen kohdalla on nännit :(

Ja en ole minäkään koskaan nähnyt ketään jolla olisi yhtä olemattomat rinnat kuin minulla :/

Vierailija
9/12 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muita käytäkään, sattuneesta syystä :D

Vierailija
10/12 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan siksi olenkin niiden kanssa sujut. Joskus nuorempana harmitti, kun olin muutenkin epävarma. Nykyään vaan ajattelen, että onneksi olen terve! Rintani eivät kyllä ole roikkuvat tyhjät pussit, vaan muistuttavat enemmän nuoren naisen rintoja. Olen vihdoin löytänyt toppaamattomat ja kaarituettomat rintsikat, joissa rintani saavat olla ihan omat itsensä ilman mitään paksuja pönkötyksiä. Olen ylpeä terveestä vartalostani.

Ap:n ongelmana lienee se, että rinnat ovat olleet aikaisemmin muhkeammat.

Silti, ehkä kannattaisi vaan yrittää hyväksyä muuttunut keho ja lopettaa saunailtojen välttely. Mielestäni asia on silloin jo liian tärkeäksi tullut. Eivät muut naiset mene saunailtoihin tuijottelemaan toisten naisten tissejä.

Vierailija
11/12 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ainakaan mulla "pahinta" ei ole koko vaan imetyksen jäljiltä tullut löysä nahka ja velttous. Eli siis tyhjät pussit. Ennen olikin ihan ok,silloin rinnat oli kiinteät ja pystyt vaikkakin pienet.

Se tyhjäpussivaikutelma on se nolo osuus, jos muut ovat naisellisen pehmeitä.

Vierailija
12/12 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se rintojen muoto on pahin, tai siis että rinnat eivät ole sellaiset pyöreät vaan roikkuvaa nahkaa. Uskomatonta että aa-kuppi edes voi roikkua, mutta niin se vaan on.

Täytyykin heti katsoa löytyisikö topatut urheiluliivit! Sellaisista olen haaveillut.

Ja kuka mietti että pitäisi tavata että näkisi toisenkin rinnattoman, hyvä idea, voisi käydä vaikka saunassa =)

Sellaiselle jolla on normaalit rinnat, vaikka pienetkin, mutta kuitenkin "tavalliset" on varmaan aika vaikea ymmärtää miten olemattomat ja rumat rinnat voivat olla. Niitä rintoja kun ei näy varmasti juuri missään. Sellaisten olemassaoloa ei voi edes kuvitella. Joten kyllä se on aika iso asia. Ja siihen todellakin kiinnittää huomiota.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme