Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolehditteko te muut miehennekin puolesta äitien- ja isänpäivät?

Vierailija
10.11.2005 |

Siis lähetättekö kortit ja mahdollisesti lahjatkin? Minulle ei tulisi mieleenikään, sillä eiväthän appivanhempani ole äitini ja isäni. Tunnun vain olevan tuttavapiirini ainoa, joka ei ole alkanut miehensä puolesta näitä hoitaa. :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovathan he lastemme isovanhempia. Mies lähetättää omansa, jos haluaa/muistaa. Ennen tein lasten puolesta miehellenikin kortit ym, mutta nyt lapset tekee itse isälleen ja isovanhemmilleen.

Vierailija
2/15 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapsettomia tapauksia en tajua... Aivan kuin mies ei osaisi huolehtia itse asioistaan! Meillä mies saa kyllä lähettää lapsenkin puolesta, jos kortin haluaa vanhemmilleen menevän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lasten kanssa miehelleni(he isilleen) ja omalle isälle(lasten papalle) lahjat. Siinä pyöräytettiin sitten appiukollekkin(lasten ukille) lahja. Ja kaikkien nimet siihen kirjotettiin.

Olen minä kysynyt mieheltäni aina et haluaako tehdä ite vai passaako se että me lasten kanssa laitetaan. Joskus on laittanut ite ja joskus minä. Vastaavasti äitienpäivänä mieheni on laittanut myös minun äidilleni kortin yms. jos minä en laita. Eli se joka hankkii, niin hankkii kerralla kaikille. Mut jos haluaa ite jotain erityistä , niin sit ilmottaa siitä ja laittaa sen erityisen. ;)

Vierailija
4/15 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiväthän appivanhemmat ole lastemmekaan isä ja äiti. Kyllä mies saa hoitaa onnittelut omille vanhemmilleen ja jos ei muista niin ei.

Vierailija
5/15 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä meidän perheessä hankin kAIKKI lahjat tai oikeastaan yhdessä ne kyllä hankitaan ja kortit ja kirjoitankin kortit joihin mies sitten vetää nimensä alle. Näin olemme aina tehneet.

Vierailija
6/15 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan eipä ole tuotu... En tiedä, soittaako mies onnittelut vanhemmilleen, vai jäävätkö onnitteluitta. Ei edes oikeastaan kiinnosta, kun eivät ole minun vanhempiani. Joulusta meillä on sopimus, että molemmat hankkii lahjat omille sukulaisilleen. Korkeintaan maksuja pistetään tasan, jos toisen rahat ovat loppu.

ap

Vierailija
7/15 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viemme molemmille isoisille paketin, minkä lapsi on tehnyt. Mies saa hoitaa itse asiansa, jos haluaa muistaa isäänsä.

Vierailija
8/15 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä siksi, että käyn korttiostoksilla n. pari kertaa vuodessa, jolloin tuhlaan naurettavan paljon aikaa, rahaa ja ajatusta korteille ja ostan seuraavan puolen vuoden korttitarpeet etukäteen. Jostakin syystä nautin tästä. Mies kyllä hoitaa itse kortin kirjoittamisen ja lähettämisen ja muuten muistaa äitiään - ei hän minua siihen sen kummemmin tarvitse.

Vierailija
9/15 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinun vanhempasi ovat miehesi appivanhemmat, joten miksi miehesi ei huolehdi korttia ja lahjaa heille?

En kerta kaikkiaan tajua, miksi vaimon pitää huolehtia miehensä puolesta asia, jonka mies on (oletettavasti) pystynyt aiemmin tekemään itse.

ap

Vierailija
10/15 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja sinun vanhempasi ovat miehesi appivanhemmat, joten miksi miehesi ei huolehdi korttia ja lahjaa heille?

En kerta kaikkiaan tajua, miksi vaimon pitää huolehtia miehensä puolesta asia, jonka mies on (oletettavasti) pystynyt aiemmin tekemään itse.

ap

Vierailija
11/15 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kyllä on niin, että molemmat ostaa molemmille =)

T: -10- ja -14-

Vierailija
12/15 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasinkin kysyä, onko noin, mutta laiskuus iski, enkä jaksanut kirjoittaa enempää. :) Mikäs siinä, jos molemmat haluavat muistaa molempien vanhempia.

ap

Vierailija
13/15 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vastata tällaiseen kysymykseen sanalla tietysti. Tarkoittaako se, että asia on itsestäänselvästi vaimon velvollisuus vai sitä, että miehenne on kyvytön moiseen tehtävään?

Samoin en ymmärrä sitäkään, että äitini pitää velvollisuutenaan pitää yhteyttä kaikkiin isäni täteihin. Siis tietenkin yhtedenpito vapaasta tahdosta on ymmärrettävää, mutta jos asia on velvollisuus, se kuuluu mielestäni sille, jonka sukulaisista on kyse.

ap, joka on kai jotenkin outo

Vierailija
14/15 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin viimetingassa. TOSIN kyllä hän on mua muistanut äitienpäivänä.

Vierailija
15/15 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat hoitavat omien sukulaistensa asiat ja lahjat sekä sopivat syntymäpäivät jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän