Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ette arvaa kuinka odotan iltaa: mies työreissussa, siivouspäivä,

Vierailija
15.12.2011 |

jonka jälkeen pistän muksut nukkumaan ja nautin pari lasillista loistavaa punaviiniä ja ihania juustoja! Takan helveetillinen työviikko, yt:t ilmoitetttiin alkavaksi, olen laukannut ties missä haukuttavana jne. Illalla nautin takaktulen ääressä puhtaasta kodista iahn itsekseni ja töllöstä juuri sitä kanavaa mikä itseä huvittaa :) Pienet on ilot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotimatka kesti julkisilla kaiken sähellyksen kera 2h... auto jäi huoltoon ja aamulla tiedä mitä tulee maksamaan. ei ollut itku kaukana kun ovesta sisälle pääsin. Nyt jo vähän parempi mieli

Vierailija
2/5 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies osti minulle viikko sitten yhden oluen. Juurikin ajattelin sen sihauttaa auki, mutta wat tö fak, sitä enää ollutkaan. Miehen ahneus oli juonut sen, aaaaaa... Viiniä en viitsi aukaista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin ollut vapaapäivä, huomenna myös. Kävin jouluostoksilla jne. Tv iltaa suunnittelin, mutta kaskas, digiboksi otti ja hajosi ja en varmaan lähde enää kaupoille. Joten notkun koneella ja illemmalla voisi lueskella jotain. Ehkä avata myös vinkkupullon :P

Vierailija
4/5 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä välillä samanlaisia hetkiä! Ja sen hetken odottelu tuntuu melkeen yhtä ihanalta kuin itsse hetki

Vierailija
5/5 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluun, patsi että huomennahan tuo onnistuisi kun mies lähtee illalla töihin mutta tän raskauden takia oon niin rättipoikki iltasin että varmaan vaan kömmin sänkyyn kahdeksalta illalla, voi kun vaan pystyis nukkumaan koko yön heräämättä kertaakaan.