Raiskari pääsi taas kuin koira veräjästä!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/isokokoinen-mies-pakotti-15-vuotiaan-…
Että ärsyttää nämä kusipäiset tuomiot!
Kommentit (7)
tyttö oli melkein 16 v. Mitä sitten? Kyseessä oli raiskaus, jos mies PAKOTTI seksiin. Tuomio oli naurettava, vain ehdollista.
mutta jututtaisiin tyttöä vakavasti siitä, että jos ei halua, niin se tulee myös selkeästi ilmaista.
Ja tällä mielipiteellä en todellakaan tarkoita mitään tyyliin "pojat on poikia", "miehet nyt ei niin osaa tulkita tunnelmia", vaan että jos te naiset ette halua munaa, niin ETTE SITÄ HALUA, sanotte sen suoraan, ettekä anna ymmärtää yhtään mitään muuta (ja jos annattekin, niin ainakin siinä vaiheessa kun te vajukit alatte perua, niin sanotte sen!) ja jos te sanotte sen vähän myöhäsessä vaiheessa niin ymmärrätte, ettei pelkkä sana enää tehoa, vaan pistätte hanttiin - ja ihan oikeasti, eikä silleen "eee... en mä nyt sittekään... paitsi että sulla on kyllä ihana muna... mut en mä voi..."
Että sellasta teille vitun vajaat heterot!
Eikö se ole aika selkeää, jos haluaa useasti poistua asunnosta? Ja oikeuden mielestä teko olisi muuten ollut törkeää hyväksikäyttöä, mutta kun tyttö oli MELKEIN 16, niin ei sitten mitään.
tyttö oli melkein 16 v. Mitä sitten? Kyseessä oli raiskaus, jos mies PAKOTTI seksiin. Tuomio oli naurettava, vain ehdollista.
samalla tyylillä saamaan nalkkiin "se oli melkein promille".
Mun oikeustajuun tuo ei mene, ei sitten millään. Tää maa on kyl raiskareitten luvattu maa.
oikeus määkii?
Sen haluaisn tietää.
Jos ette halua kyrpää pilluunne niin sanokaa se selvästi älkääkä pelleilkö niin että lopputulos on tämä.
Onko se niiiiiin vaikeaa?
oikeus määkii?
Sen haluaisn tietää.Jos ette halua kyrpää pilluunne niin sanokaa se selvästi älkääkä pelleilkö niin että lopputulos on tämä.
Onko se niiiiiin vaikeaa?
Ei auta. Kyllä ne aina keksii sieltä sen jonkin asian, joka olisi pitänyt sanoa.
Ihmettelen, että ei ole vielä julkaistu sitä lomaketta, jolla se kieltäytyminen pitäisi esittää. Tasa-arvo valtuutetulle vähän töitä.
mutta jututtaisiin tyttöä vakavasti siitä, että jos ei halua, niin se tulee myös selkeästi ilmaista.
Ja tällä mielipiteellä en todellakaan tarkoita mitään tyyliin "pojat on poikia", "miehet nyt ei niin osaa tulkita tunnelmia", vaan että jos te naiset ette halua munaa, niin ETTE SITÄ HALUA, sanotte sen suoraan, ettekä anna ymmärtää yhtään mitään muuta (ja jos annattekin, niin ainakin siinä vaiheessa kun te vajukit alatte perua, niin sanotte sen!) ja jos te sanotte sen vähän myöhäsessä vaiheessa niin ymmärrätte, ettei pelkkä sana enää tehoa, vaan pistätte hanttiin - ja ihan oikeasti, eikä silleen "eee... en mä nyt sittekään... paitsi että sulla on kyllä ihana muna... mut en mä voi..."
Että sellasta teille vitun vajaat heterot!