Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en ole tehnyt vielä mitään joukuvalmisteluja - muita?

Vierailija
14.12.2011 |

Lahjoja olen ostanut, muutama vielä puuttuu. Joulukortit jää ehkä lähettämättä, ellei jakseta viikonloppuna askarrella.

Mitä järkeä on siivota tässä vaiheessa, meillä ainakin on parin päivän kuluttua taas yhtä kauhea siivo. Ens viikko on aikaa siivota ja leipoa. Postitusten kanssa tulee kiire. Vuosi vuodelta vierastan enemmän jouluhössötystä, että aletaan jo marraskuussa valmistella ja fiilistellä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihalla on parit valot, muutamia lahjoja olen ostanut. Joulukortit odottaaa kirjoittamista, merkit on ostettu.

EI ole fiilistä vaan mihinkään.

Vierailija
2/4 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei, tänään tein laatikot, ja kirjoitin kortit. Muuten on kaikki tekemättä. Joulusiivouksen teen vasta aatonaattona. Viikonloppuna leivon pullaa ja kakkuja. Ensi viikolla ostan ruuat ja lahjat. Ei kannata stressata. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään en ole vielä tehnyt ja muuta en aiokaan tehdä kuin ostaa lahjat ja siivota. En lähetä joulukortteja enkä leivo.

Vierailija
4/4 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jouluvalmistelujen tarvitsekaan olla mikään työleiri, vaikka se sitä useimmille taitaa olla.

Jos ei tykkää/jaksa puuhastella turhia, niin ruuat voi ostaa valmiina, roskat lakaista maton alle ja joulukortit nyt ainakin on jo vanhanaikaisia ja voit vaikka vedota ekologisuuteen kun et osallistu turhanpäiväiseen paperikorttien vaihtoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi