Onko yksityisiä hammaslääkärejä pk-seudulla?
Kauhea hammassärky, olen lomalla Suomessa, asun p-afrikassa enkä kuulu kelan piiriin. eli voinko me nnä kuitenkin jonnekin hammaslääkäriin ja maksaa itse? mitä se maksaa suunnilleen, tietääkö joku?
Kommentit (7)
katso niiden nettisivuilta onko vapaita aikoja. PK-seutu on pullollaan yksityisiä hammaslääkäreitä eli varmasti jostain löydät.
isossa kauppakeskuksessa on omansa ja muuallakin. Itse käyn Espoon Ison Omenan hammaslääkäreillä. Taksasta en osaa sanoa, kun minulla on ehjät hampaat ja olen käynyt vain tarkastuksissa. Tarkastus maksaa muistaakseni n. 60e Kelakorvauksen jälkeen, se korvaus ei kyllä ole kuin max parikymppiä. Eli kyllä voit mennä mille hyvänsä yksityiselle ja maksat sitten viulut itse.
Kauhea hammassärky, olen lomalla Suomessa, asun p-afrikassa enkä kuulu kelan piiriin. eli voinko me nnä kuitenkin jonnekin hammaslääkäriin ja maksaa itse? mitä se maksaa suunnilleen, tietääkö joku?
Olet vissiin ollut aika kauan pois Suomesta, jos luulet, että nykyään voisi hammaslääkärissä käydä jotenkin muuten kuin maksamalla itse... Eihän tuonne julkiselle puolelle pääse enää mitenkään kukaan koskaan.
tämä on niin hirveää etten voi nukkuakaan. en ole asunut lapsessa sitten lapsuusvuosien etten tiedä yhtään asiasta. voi kumpa saisin avun tähän kipuun. huomenna etsin lääkärin. tai siis tänään kunhan aamu valkenee
etten ole asunut suomessa sitten lapsuusvuosien... laitetaan kirjoitusvirheet säryn piikkiin...lääke ei tunnu vaikuttavan vaikka otin sen 30 min sitten taas
Tässä esim yksi hammaslääkärikeskus jolla toimipaikkoja ympäri Helsinkiä. Varaat ajan ja sitten maksat hinnan ilman kelakorvausta.