Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kellään kokemusta kastellin cityeconomy 100:sta?

Vierailija
14.12.2011 |

Kiinnostais kuulla kokemuksia ja mielipiteitä:)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai design-talosta? Suunnitellaan avaimet käteen-rakentamista.

Vierailija
2/9 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

cityeconomy 100- talon on mun sisko rakenuttanut ja hyvä on. Ovat olleet tyytyväisiä. Ainoastaan päämakuuhuoneen ovi aukeaa väärään suuntaan, kun eivät sitä hoksanneet toisinpäin laittaa suunnitteluvaiheessa. Ei se käyttöä haittaa, mutta ei ole nyt niin käytännöllinen kuin olisi toisinpäin. Keittiö on toimiva ja kodinhoitohuone myös. Eli voin näin välikätenä suositella.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa nurkilla montakin.

Täysin persoonattomia.

Vierailija
4/9 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisältä just sellaisia kuin haluaa..moniin asioihin voi vaikuttaa itse, että jos ovat persoonattomia niin asukkailla on puutetta mielikuvituksesta... Itse olen käynyt muutamassa ja ovat kaikki erilaisia ja omannäköisiä...

Vierailija
5/9 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää on näitä... ehkä työtön tai vastaava

Vierailija
6/9 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun tuntemalla työttömällä on edes varaa haaveilla omakotitalosta? Eiks kaupungin vuokraläävät oo sitä varten??

Mutta siis ap:n kysymykseen, musta on oikeen näppärä kiva pieni peruskoti.

Vierailija
7/9 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa nurkilla montakin.

Täysin persoonattomia.

Ja millainen olisi 100m2 persoonallinen talo, joku kummallinen muumitalo?

Eikä kaikilla ole mahdollisuutta rakennuttaa 300m2 arkkitehdin suunnittelemaa kivilinnaa.

Vierailija
8/9 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri samaa talomallia. Pidän moderneista taloista mutta 100 neliön kokoluokassa ei ole montaa jossa olisi minua miellyttävä pohjaratkaisu.

Vierailija
9/9 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rahaa se vie..ja paljon!

Kiintokalusteet ovat ihan karvalakkimalleja, pesuhuoneessa ei pönttöä, eikä kodinhoitohuoneessa allasta, väliseinissä ei ole eristeitä, ikkunoissa ei tuuletusluukkuja, ei takkaa eikä edes hormia valmiina. Lattiassa kaapelit, joten kallis sähkölämmitys vakiona. Jos haluaa muun lämmitysmuodon, joko patterit seiniin tai kalliilla lisähinnalla vesikiertoinen lattialämmitys+ lämmitysmuoto.

Eli talo itsessään vakiohinnalla on todella riisuttu malli. Jos siihen haluaa ne extrat, mitä nykytaloissa lähes kaikissa on(ei siis mitään hienouksia) niin talo tulee maksamaan saman kuin että ottaisit laadukkaamman valmistalon - esim. Sievitalon.

Moni varmasti menee halpaan, kun katselee pelkkää vakiohintaa. Ja muistakaahan, että tuon talon hinnan päälle saa lisätä vielä tontin, maatyöt aineksineen, liittymät, lupahinnat, mahdollinen ulkorakennus. Ei alle 200 000 saa vielä minkäänlaista tönöä pihalleen!

sisältä just sellaisia kuin haluaa..moniin asioihin voi vaikuttaa itse, että jos ovat persoonattomia niin asukkailla on puutetta mielikuvituksesta... Itse olen käynyt muutamassa ja ovat kaikki erilaisia ja omannäköisiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän