Miksi koirille ei anneta aikaa kakata rauhassa ;)?
Miksi koiranomistajat kiskovat koiriaan eteenpäin kesken kaiken... eikö koira stressaannu moisesta?
Kommentit (5)
sillä en muista ikinä nähneeni tuollaista.
jos koira päättää ruveta paskomaan esim. keskelle autotietä ja siinä on autojono venaamassa kun yks tusertaa paskaa. Sillon nään paremmaksi vaihtoehdoksia stressata koiraa kiskomalla sen autotieltä pois kun jäämällä siihen minuuteiksi odottamaan ja tukkimaan autotien.
Mulla on kaks koiraa, joista molemmat on opetettu paskomaan vain metsään, mutta toinen paskoo 4-7 kertaa yhden lenkin aikana, ja jos ollaan tultu jo metsästä pois niin sit se paskoo ihan missä vaan :S
Mun koira tykkää nuuskia ihan helvetisti. Sitä on pakko vähän nykiä, jos haluaa päästä edes korttelin ympäri alle puolen tunnin, saati pidemmän lenkin alle kahden tunnin. Pidämme välillä paskataukoja, jolloin nuuskinta saa vaihtua vääntämiseksi, mutta jos ei näytä torttu tulevan, jatkamme matkaa. Joskus epähuomiossa vedän kaveria tulemaan, vaikka se yrittää kusaista. Silloin pysähdyn ja pyydän anteeksi.
Mun veljen hauva on sellanen nuuskuttaja, että ruikkii ainaskii 20 pissat pikkulenkillä ja nuuskii joka pissapaikan tarkkaan, kyllä siinä jo vähän kiskoo etenemään.
Onko ne todella aina kakalla, kun niitä kiskotaan?
sillä en muista ikinä nähneeni tuollaista.