Vakityöpaikka, "työnantajana" vuokratyöfirma (toimistoala)- kokemuksia?
Näin tosi kiinnostavan työpaikkailmoituksen kaupallisen puolen assarin hommista.
Epäilyttää vaan hakea tuohon hommaan, kun olisin siis tuon vuokratyöfirman palkkalistoilla itse yrityksen sijaan... Mulla nyt siis vakituinen työpaikka ihan normaalisti ko. yrityksen palkkalistoilla.
Aikaisemmin mitä noita ilmoituksia olen katsellut niin niissä on sanottu että kyseessä 4 - 6 kk työsuhde, jonka jälkeen mahdollisuus työsuhteen vakinaistamiseen - eli normi koeaikameininki.
Mutta onko kellään kokemuksia vakipaikasta vuokratyöfirman listoilla? Ovatko vuokratyöntekijät - vaikka sitten vakituiset - sitä alinta kastia, joka potkitaan heti ekaksi pois, työterveyshuoltoa ei ilmeisesti saa käyttää jne..?
Kommentit (3)
seko esimies ja muutenkin outoa meininkiä:)
mutta sillä vuokrafirmalla pitäisi olla oma työterveys jossain toisaalla sitten sen sijaan.
Kyllä se poispotkimisen riski on aika iso, koska sen takiahan sitä vuokrafirmaa käytetäänkin.
Ehkä niin, että jos on vakityöpaikka ok eduilla ja toimivalla työterveydellä, niin en vaihtaisi, mutta jos määräaikaisuuksia tai työttömyyttä takana, niin parempi kuin ei mitään.
... ja siellä meininki oli ihan OK. En varsinaisesti ollu vakkari, mut sit parista paikasta tuli sellasia "vakkaripaikkoja", josta ne soitteli mulle aina jos tartti vuoroja. Tää ei nyt taida varsinaisesti vastata sun kysymykseen, mut mä ainakin tykkäsin. :)