Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moni olisi varmaan tyytyväinen tällaisiin isovanhempiin, mutta

Vierailija
13.12.2011 |

mua sitten ärsyttää! Anopilla ja apella on 4 omaa lasta ja 4 lastenlasta eli rutkasti lastenhoitokokemusta. Mutta he eivät koskaan ota kantaa MIHINKÄÄN asiaan. Tässä me epätoivoiset taaperretaan esikoisen kanssa ja lyödään päätä karjalan mäntyyn, eivätkä voi koskaan neuvoa tai antaa edes hienovaraisia vinkkejä, miten arjen tai tilanteet saisi sujuvammaksi. Ärsyttää, kun sitten jossain neuvolassa tai vauvapalstalla joku antaa hyvän neuvon, joka tepsii, ja sitten ilmeestä tajuaa että he olisivat tienneet asian jo kauan aikaa sitten.

Rajansa hienotunteisuudellakin! Minä ainakin olen niin tumpelo, että oikeasti tarvitsisin sitä apua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin voin toimittaa?

Olisi äiti, appivanhemmat, kolme lapsetonta siskoa ja anopin 7 siskoa.

Vierailija
2/4 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonut, että arvostat heidän kokemustaan ja toivoisit ihan hartaasti, että voisitte jutella lasten kasvattamisesta yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää sanoa apelle ja anopille, että antakaa neuvoja. Ei se mitään auta, jos kerrot palstalla, että haluat neuvoja mutta et saa sanottua niille, joilta neuvoja haluat.

Ihme kysymyksiä täällä joskus....

Vierailija
4/4 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saan aina samanlaisia vastauksia "te teette niin kuin parhaaksi näette". Ärsyttävä filosofia perkele!

ap