Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde ilman seksiä?

Vierailija
13.12.2011 |

Miten kauan voisit kuvitella pysyväsi suhteessa johon ei sisälly minkäänlaista seksiä?

Entä jos seksin väli olisi vain esim kerran puolessa vuodessa, kauanko jaksaisit sinnitellä suhteessa?

Miten paljon suhde huononisi jos seksitiheys tippuisi vaikka noin kertaan kuukaudessa, olisiko sillä sinulle ratkaiseva merkitys, vai ihan vain pieni miinus. Vai jopa toivottava tapahtuma?

Itselle ok jos seksiä on 2-7 kertaa kuussa. Enempään en pitkässä juoksussa edes pysty, ja vähempi hivenen haittaa. Kerta kuussa vielä ok parin vuoden ajan, mutta sitten rupeis varmaan tökkimään. Kerran kahdessa kuussa olisi niin vähän että lopettaisin suhteen, jos ei olisi tietoa paremmasta.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan voisit kuvitella pysyväsi suhteessa johon ei sisälly minkäänlaista seksiä?

Entä jos seksin väli olisi vain esim kerran puolessa vuodessa, kauanko jaksaisit sinnitellä suhteessa?

Miten paljon suhde huononisi jos seksitiheys tippuisi vaikka noin kertaan kuukaudessa, olisiko sillä sinulle ratkaiseva merkitys, vai ihan vain pieni miinus. Vai jopa toivottava tapahtuma?

Itselle ok jos seksiä on 2-7 kertaa kuussa. Enempään en pitkässä juoksussa edes pysty, ja vähempi hivenen haittaa. Kerta kuussa vielä ok parin vuoden ajan, mutta sitten rupeis varmaan tökkimään. Kerran kahdessa kuussa olisi niin vähän että lopettaisin suhteen, jos ei olisi tietoa paremmasta.

En voisi kuvitella seksitöntä suhdetta. Se on kuitenkin niin tärkeä osa toimivaa suhdetta. Meillä harrastetaan 2-4 krt viikossa. Myös edellisessä suhteessani, joka kesti 30 vuotta, seksi oli toimivaa. Ero tulikin ihan muista syistä.

Vierailija
2/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo niin tärkeitä ne kerrat kuin se että minkä takia sitä on yks kaks harvemmin. Jos syy on mulle ok niin sitten voisin tyytyä aika harvinaiseenkin seksiin. Mainittakoon kuitenkin että on hyvin vähän syitä mitkä hyväksyisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ok jos kumppani sanoisi että ei tee mieli useammin kuin kerran kuussa?

Vai kokisitko sen loukkaavana?

Vierailija
4/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä muutamaan vuoteen ja edelleen on suhde pystyssä.

Kyllähän mä voisin tällaisessa suhteessa olla vaikka loppuikäni, sillä aika hyvin tähän on jo tottunut. :D

Vierailija
5/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ok jos kumppani sanoisi että ei tee mieli useammin kuin kerran kuussa?

Vai kokisitko sen loukkaavana?

ois ok. En tiedä kokisinko loukkavana mut en mä usko et pidemmän päälle olisin valmis niin (itselleni) suurta ja henkisen hyvinvoinnin kannalta tärkeää asiaa rajottamaan tossa määrin. Jos se olis väliaikasta (masennus tms.) niin sitte tietysti, väliaikasesti voisin luopua seksistä suht helpostikkin jos se olis kumppanille tärkeätä. Toinen syy minkä kanssa voisin elää olis jos mies ei syystä tai toisesta kykenisi.

Vierailija
6/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- miehen haluttomuuden vuoksi, en sietäisi kovin pitkään

- tunteiden laantumisen vuoksi, sietäisin ihan hyvin

Eli riippuu syystä...

Vierailija
7/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sama asia jos haluaa vain kerran kuussa, ja että ei kykenisi. Siis useammin.

"Sun kanssa mulla seisoo vain kerran kuussa."

Siis onko muka parempi että miehellä ei seiso koskaan, kuin että seisoo edes kerran kuussa?

Vierailija
8/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä muutamaan vuoteen ja edelleen on suhde pystyssä. Kyllähän mä voisin tällaisessa suhteessa olla vaikka loppuikäni, sillä aika hyvin tähän on jo tottunut. :D

Miksi teillä ei ole seksiä? Oletteko terveitä fyysisesti ja psyykkisesti?

Vierailija
9/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 ja 26.

Vierailija
10/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sama asia jos haluaa vain kerran kuussa, ja että ei kykenisi. Siis useammin.

"Sun kanssa mulla seisoo vain kerran kuussa."

Siis onko muka parempi että miehellä ei seiso koskaan, kuin että seisoo edes kerran kuussa?

Noista kahdesta vaihtoehdosta kyllä, on parempi ettei seiso ollenkaan. Siis jos ajatellaan mun henkistähyvinvointiani. Sillä kun sanoin että jos ei kykene, tarkoitin että jos on esim vammautunut/halvaantunut, ja sillon on täysin tapauskohtaista seisooko normaalisti, toisinaan vai ei koskaan.

Vierailija
11/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 ja 26.

Todella surullista siinä mielessä, että kakarat ja teinit harrastaa seksiä (kuten tekin jos viimekerrasta on vuosia). Sitten lopetetaan, aivan kuin siitä hyvästä seksistä jotain tietäisi täysikäisyyden kynnyksellä. :/

Vierailija
12/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisit siis mieluummin halvaantuneen tai vammaisen miehen, kuin sellasen joka panee vain kerran kuussa?

En voi käsittää!

Eli sulle isompi tragedia ois jos miehesi halut vähentyisivät, kuin että se halvaantuisi?

Vierailija
13/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodet on mennyt niin nopeasti lasten kanssa, että vasta viime aikoina ollaan herätty tähän seksittömyyteen. Ei olla sitä oikein edes huomattu aiemmin.

Vierailija
14/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisit siis mieluummin halvaantuneen tai vammaisen miehen, kuin sellasen joka panee vain kerran kuussa?

En voi käsittää!

Eli sulle isompi tragedia ois jos miehesi halut vähentyisivät, kuin että se halvaantuisi?

mutta vammautunutta en jättäis. Halujen merkittävän vähenemisen takia voisin jättää.

Vierailija
15/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surullista siinä mielessä, että kakarat ja teinit harrastaa seksiä (kuten tekin jos viimekerrasta on vuosia). Sitten lopetetaan, aivan kuin siitä hyvästä seksistä jotain tietäisi täysikäisyyden kynnyksellä. :/

Miten jonkun muun seksittömyys saa sinut surulliseksi?

Vierailija
16/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun vaimon halut vähenevät merkittävästi, niin kyllähän se rassaa. Syytä hän ei osaa sanoa. Ei vaan kiinnosta. En osaa määritellä mikä on sopiva määrä, mutta kyllähän sitä pari kolme kertaa vähintään jaksaisi puuhastella, mutta kun ei niin ei. Lasten takia koitan sinnitellä, mutta ei sitäkään ikuisuuksia jaksa.

Vierailija
17/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun vaimon halut vähenevät merkittävästi, niin kyllähän se rassaa. Syytä hän ei osaa sanoa. Ei vaan kiinnosta.

= syytä hän ei uskalla sanoa. Se johtuu siitä, että sinussa ei ole mitään, mikä häntä seksuaalisessa mielessä kiinnostaa (enää).

Vierailija
18/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. En muista milloin viimeksi meillä oli seksiä. Ehkä 2 vuotta sitten.

Nuorimman lapsen syntymän jälkeen ollaan eletty kriisistä toiseen. Eroa ajattelin vakavasti mutta mies oli toista mieltä. Meillä lähti jo menemään hyvin, mies teki kovasti töitä suhteemme eteen, oli sitä seksiäkin, mutta sitten kehään astui anoppi ja lyttäsi minut täysin aiheetta.

MIes ilmoitti, ettei puutu akkojen välisiin riitoihin ja noin 4 kk me riideltiin tästä aiheesta. Sanoin, että laita ero vireille. Ei laittanut. Pitkän vääntämisen jälkeen tajusi ja keskusteli asiasta äitinsä kanssa. Anoppi kuulemma ymmärsi sen asian mistä haukkui minut ym. ja asia on selvä. Anteeksipyyntöä anopilta ei ole kuulunut. On sellainen oman arvonsa vahvasti tunteva grand old lady, ns. parempiosainen korkeasti kouluttautunut yli 70 v nainen, näitä stokkan vanhoja rouva kampauksineen ja hajuvesineen.. vaarillakin lähes puku päällä, tätä linjaa.

Tämä ei ollut ensimmäinen kerta, kun minut mitätöidään ja mies vain on hiljaa; aikaisemmin miehen ystävä tuli meille kylään, istui kahville ja haukkui minut ihmisenä ja etenkin äitinä. Muotoili sanottavansa erittäin hyvin, sosiaalialan ihminen.

Mies istui kahvipöydässä ja oli hiljaa.

Tuo anoppiasia oli kuitenkin viimeinen niitti. Olemme yhdessä, mutta meilllä ei ole parisuhdetta, vain kumppanuus. Mies on pari kertaa halannut minua mutta seksuaalisuus ja seksi meidän suhteesta puuttuu kokonaan. Se loppui tuohon anopin vierailuun.

Jos minä en ole yhtään mitään - jos minä olen vapaata riistaa haukuttavaksi, mitätöitäväksi hänen ystävilleen ja äidilleen ja hän vain seisoo vieressä ja sujuvasti kuuntelee - en minä tällaisen ihmisen kanssa seksisuhteessa ole.

Olemme nyt lasten takia yhdessä, ja voitte sen ihan vapaasti tuomita. Riitoja meillä ei ole. Mies tekee hankalaa vuorotyötä eikä säännölliset tapaamiset sujuisi. Lapset on pieniä ja minä tarvitsen myös arjen apua.

Näin isä on pienten lasten arjessa mukana..

Olen sanonut miehelle: jonakin päivänä haluan oiekan parisuhteen, ja jos se ei onnistu sinun kanssasi, se on jonkun toisen kanssa.

Juuri nyt elämäntilanne on sellainen, ettei parisuhde kiinnosta, seksi ei kiinnosta, ei kenenkään kanssa.

Miehellä ei ole toista. Ei käy ns. vieraissa. Hän uskoo, että tästä tulee vielä parisuhde, mutta juuri nyt hän itse ei tee sen eteen yhtään mitään. Ellei sellaiseksi lueta sitä, että ostaa mulla joulu- ja synttärilahjat ja katsoo lapset.

Vierailija
19/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja välillä myös mykkäkoulua.

Miehelleni riittäisi tuo 2-7 krt / kk.

Minulle ihan ei.

Kun rakkaus loppuu, petän varmasti. Haluan suhteen, jossa on seksiä. Ja loppuuhan se, jos ei ole rakkauden tekoja.

Vierailija
20/34 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ystävä tuli meille kylään, istui kahville ja haukkui minut ihmisenä ja etenkin äitinä.

Siis eihän tuommoiseen tilanteeseen joudu kuin promille miehistä. Vikaa tietysti miehessäkin, tod.näk. on jotenkin riippuvainen sekä äidistään että ko. ystävästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän