Hittohitto hittooooo!
Mä olen yrittänyt ja yrittänyt olla ajattelematta, päästä yli silmittömästä ihastuksesta toiseen mieheen.
Mitään ei toisen miehen kanssa tapahtunut, eikä tämä ihastukseni kohde edes tiedä tunteistani.
Toinen mies tulee uniin lähes joka yö. Miten voin olla ajattelematta häntä, kun kerran olen hänen kanssaan kaiket yöt?
Avioliitto miehen kanssa on mitä on, yhtä tappelua ja riitelyä. Hyviä kausia on mutta nekin ovat harvinaisia. Olemme yhdessä vain siksi että meillä on yhteinen lapsi.
En tiedä enää mitä tehdä.
Kommentit (5)
Tai jätä se typerä oma miehesi, jossa ei ole itään hyvää. Elämäsi olisi kai täydellistä yh:na ja lapsi isällään vuoroviikoin.
..Mutta lapsen elämä tuskin olisi täydellistä.
AP
Tai jätä se typerä oma miehesi, jossa ei ole itään hyvää. Elämäsi olisi kai täydellistä yh:na ja lapsi isällään vuoroviikoin.
..Mutta lapsen elämä tuskin olisi täydellistä.
AP
se lapsen elämä nytkään ole täydellistä jos te miehen kanssa vaan tappelette ja riitelette...
..Mutta lapsen elämä tuskin olisi täydellistä. AP
samalla tavalla ihastunut mieheesikin? Jos siitäkään ei tuon parempaa tullut niin tulisiko tästä uudestakaan? Mitähän jos keskittyisit omaan itseesi millaista avioainesta olet!!