Miksi monilla on useita shampoopulloja kylppärissä?
Joskus kun käy kylässä näkee, kun kylppärissä on useita, välillä kymmeniä shampoo ja hoitoainepulloa. Mikä pointti tässä on? Eikö yhden voisi ensin käyttää loppuun? Eikö siivoaminenkin ole helpompaa, kun tasot eivät ole täynnä?
T: yksi jolla vain yksi shampoo kerrallaan käytössä. Uusi ostetaan kun vanha alkaa olemaan loppu
Kommentit (22)
shampoot
-kesällä hiukset kuivuivat, ja tarvitsin hellävaraisemman shampoon joka on tehty kuivemmille hiuksille
-toinen shampoo on tehokkaampi, sitä käytän tällä hetkellä kerran viikossa, koska hellävaraisemmalla eivät kaikki muotoilutuotteet meinaa lähteä
hoitoaineet
-ostin yhden, en ollut tyytyväinen
-ostin toisen, johon olin tyytyväinen. käytän etupäässä sitä, mutta koska en halua heittää sitä toista huonompaa roskiin, käytän sitä joka toisessa pesussa
-1 hoitoaine on oikeastaan hiusnaamio, jota käytän tehohoitona kerran kuukaudessa.
Joskus kun käy kylässä näkee, kun kylppärissä on useita, välillä kymmeniä shampoo ja hoitoainepulloa. Mikä pointti tässä on? Eikö yhden voisi ensin käyttää loppuun? Eikö siivoaminenkin ole helpompaa, kun tasot eivät ole täynnä?
T: yksi jolla vain yksi shampoo kerrallaan käytössä. Uusi ostetaan kun vanha alkaa olemaan loppu
eri tarpeisiin. Bain Satinia ravitsemaan ja hoitamaan, Forcea vahvistamaan ja Age Rechargea nopeuttamaan hiusten kasvua. Olen Kerastase-friikki ja kiiltävät hiukseni ovat ylpeydenaihe;-D
Blondaan hiukseni itse markettikamalla, mutta satsaan kotihoitoon.