Meille tulee nyt sittenkin tylsä joulu
Iäkkäillä vanhemmillani ei ole kovinkaan paljon rahaa
Joten suunnittelin salaa että he voisivat tulle meille. Asumme amerikassa ja olen pitkään tietänyt et lentoliput suomeasta tänne on edullisempia kuin lentoliput täältä sinne
Ja perheen kanssa matkustaminen on kalliimpaa kun on ostettava enemmän lentolippuja
Nyt olen tuntikausia surffaillut ja en ole loytänyt sen verran edullisia lippuja jotta vanhempani voisivat tulla meille
Ne on kaikki 4000 euron luokkaa (2 aikuista, meno paluu)
Kommentit (15)
Matkustimme lokakuussa koko perhe 2000 itärannikolle, 2aikuista ja 2 lasta...
vuoden aikana rahaa.
olet oikeassa
mutta taloa piti korjata ja tuli yllättäviä menoja
Olen käynyt halvimmillaan 380 e menopaluu Hki-Dallas. Ja viimeks oli kaks aikuisen hinnalla ja yks lapsi. Niin yhteensä 1300 euroa.
Ei kyllä kannata joulun aikaan lennellä, jos on noin kallista. Me ollaan aina käyty keväällä.
Mistä sä niitä etsit? Mine päin pitäisi lippu saada? Kävimme Nycissa, aikuiselle meno-paluu 537€
ja sieltä lentoliput ja sitten vaan erilaisia hakuja päälle.
Sitten tietäisit että lentoliput ostettuna sieltä Eurooppaan on reilusti edullisempi.... Try it!
Minnepäin lennon tulisi suuntautua?
Itse tuossa mielenkiinnolla katsoin ebookerssin sivuilta kahden hengen meno-paluulentoa helsingistä new yorkkiin, maksoi noin 1200-1500 €/2 henkilö/menopaluu. Meno ennen joulua ja paluu uuden vuoden tienoilla.
Mutta tietysti vaikuttaa mihin päin pitäisi lentää? mutta katsopa www.ebookers.fi
Sieltä olen aina itse ostanut lentoni ja hyvin on toiminut!
vanhempasi on kuitenkin ihan hyvä kuntoisia, niin kannattaa varmaan katsoa hinnat Tallinnasta ja Tukholmasta kanssa. Yleensä säästö Helsinkiin verrattuna on noin 50%
Viimeksi varasin lennot Thaimaaseen. Tukholmasta 2550 kruunua meno-paluu, eli 280 euroa.
Helsingistä menopaluu olis ollut vajaa tuhannen euroa.
Tässä vielä hyvä linkki lentojen katseluun:
www.airninja.com
Jos vaikka lähtisivät Suomesta tapaninpäivänä ja lentäisivät esim. uudenvuodenaattona takaisin. Niinpä päivinä kukaan muu ei halua lentää, voi päästä halvemmalla.
Ja ei kai ole niin vakavaa, jos viettäisittekin joulua jonain muuna päivänä kuin 25.12?
Jos vaikka lähtisivät Suomesta tapaninpäivänä ja lentäisivät esim. uudenvuodenaattona takaisin. Niinpä päivinä kukaan muu ei halua lentää, voi päästä halvemmalla. Ja ei kai ole niin vakavaa, jos viettäisittekin joulua jonain muuna päivänä kuin 25.12?
niin varmasti löytyy halvempia.
Todella myöhään olet kyllä liikenteessä, olisi kannattanut alkaa etsiä lentoja jo moooonta kuukautta sitten.
vuoden aikana rahaa.