Helkkari, ei se Nordean verkkopankki toimi taaskaan!
Kommentit (14)
Yhteys keskeytyi
Yhteys palvelimeen alustettiin kesken latauksen.
Sivusto voi olla väliaikaisesti saavuttamattomissa tai kovan rasituksen
alaisena. Yritä hetken kuluttua uudestaan.
Jos mitkään sivustot eivät toimi, tarkista tietokoneen
verkkoasetukset.
Jos tietokone tai verkko on suojattu palomuurilla tai välityspalvelin on
käytössä, tarkista että Firefoxin verkkoyhteyttä ei estetä.
Miksi se mulle heittää tuollaisen viestin?! Perhana kun yksi kuitti pitäisi tulostaa.
IE:llä näytti samantien kaikki kuten pitääkin, nyt vielä testasi FF:llä niin ei näy.
Kummallista!
ap
koneessasi vika? Mulla ei ole reistaillut kertaakaan viime aikoina. Eilen testasin saman tien, kun joku täällä valitti ja nyt myös, eikä kummallakaan kerralla mitään ongelmaa. Ja olen viime aikoina käynyt verkkopankissa muutenkin melkein päivittäin ja aina on pelittänyt sekä IE:llä että Firefoxilla.
Oletkos päivitellyt tuota selaintasi viime aikoina?
tai joku muu Firefoxin Beta versio. Mulla tökkii Nordea ja muuta muukin verkkopalvelu Auroralla
Päivitä Firefox. Auttoi ainakin mulla.
Päivitä Firefox. Auttoi ainakin mulla.
Ei todellakaan toimi ja soittamaan en edes yritä ihinkään tukinumeroon, kun jonottaa saa ja vastausta ei palvelusta saa kuitenkaan. Mihin hittoon tämä maailma on mennyt, kun on muka PALVELUN tuotta jia ja TUKIPALVELUJA, mutta yksikään ei enää toimi eli ihmiseen ei suhtauduta ihmisenä vaan tyhmänä koneena, jolle sitä oikeata palvelua ei koskaan enää tarjota. Silti maksamme itsemmekipeaäksi joka helvetin palvelusta. Niin palvelusta, jota ei sitten ole missään. Kuvottavan, ällöttävän vittumaista!!!
Toimii toimii oikein hyvin verkkopankki, ei koskaan mitään ongelmia Nordean kanssa.
(kai huomasit ketjun olevan 3 vuotta vanha?)
Käytän aina tarvittaessa sitä.