Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ITSEKKÄÄT ihmiset!

Vierailija
12.12.2011 |

Vihaan ihmisiä joilla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja. Usein julkisilla kulkuvälineillä kun liikun vaunujen kanssa, koen jääväni vain jalkoihin ja olen tullut siihen tulokseen että olen vain aivan liian kiltti. Tästä lähtien en päästä yhtäkään mummoa enkä nuorta enkä lasta ohitseni ennenkuin olen itse mennyt bussin ovesta ulos tai ennenkuin olen kunnolla päässyt paikoilleni ja saanut jarrun päälle. Aivan varmasti jokainen pääsee istumaan, teidän ei tarvitse tunkea käsieni alta ja yrittää kävellä käteni päältä. Busseista myös poistutaan järjestyksessä, ei ole mitään järkeä että tungette itsenne 20cm rakosesta ja mulkoilette minua kun ette madu kunnolla, eikö olisi yksinkertaisempaa jos minä menisin ensin tieltänne pois. En myöskään ole suunnitellut busseja (välillä toivon että olisin jotta niissä olisi enemmän tilaa). Jos teillä kuitenkin on aivan jumalaton kiire NIIN OTTAKAA TAKSI. Myös jos pidän ovea auki ja koitan tunkea itseäni siitä sisään tai ulos vaunujen kanssa NIIN millä oikeudella pidätte minua ovimiehenä ja tungette törkeästi itsenne ovesta ensin. Olen kyllästynyt ihmisten ähinään ja puhinaan, sanokaa jos on jotain sanottavaa. Älkääkä ottako nokkiinne kun teiltä kysytään että häiritseekö teitä jokin sen jälkeen kun olette 15 minuuttia mulkoilleet ja tuhisseet. P*RKELE

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannin hisseistä. Nopein saa paikan periaatteella vaunujen kanssa saa jonottaa yleensä 10-15 minuuttia.

Ja niin tunnistan tuo tuijottelun:D Jos joku tuijottaa minua ja lastani yli 5 kertaa tai hyvin pitkään yhdelläkin kerralla, niin kysyin usein "Tunnetaanko me jostain?" Yleensä se hämmentää ihmiset ja tuijotus loppuu.

Vierailija
2/2 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se näin on että täällä naiset ja lapset jää jalkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi