Tunnustelin alavatsaa ja jokin liikahti ylöspäin. Tilalle jäi kuoppa:(
Alavatsalla ikäänkuin joku pullahti ylöspäin ja vatsa jäi kuopalle. Palautui normaaliksi, kun ponnistin/nousin seisomaan. Mikä siellä voi liikkua. Joku kasvain? En ole raskaana. Auttakaa:(
Kommentit (6)
Ja olen synnyttänyt 2 kertaa. Edellisen kerran 9kk sitten. Vatsalla ei arista mikään. Huolestuttaa ihan kamalasti. Voiko kohtu tai virtsarakko liikkua? Aion varata ajan gynekologille, mutta en pääse ihan lähipäivinä, koska on kuukautiset. Välillä ihan itkettää, kun pelkään aina pahinta. AP
kuin ilmaa vatsassa/kakkaa suolessa. Eli ihan vaan tuon perusteella ei kannata hermostua; toki kannattaa mennä lääkäriin varmistamaan asia.
Luulen niiden olevan ihan täysinäisiä suolia tai jotain sen suuntaista. Ne möykyt ja muhkut tuntuu paljon selvemmin nyt kun on vatsalihakset raskauksilla venyttänyt. :) Ne on sellaisia ehkä 4cm paksuisia koviakin juttuja, joita tuntee aina välillä mahan läpi.
Älä nyt huolestu liikaa, mutta käy gynellä jos haluat. En tuosta lähtisi mitään johtopäätöksiä vetämään.
se olla tyrä, vaikka sulla olisi lapsenakin jo ollut. Jos se ei vielä ole pullahtanut ulos, niin eihän se aristakaan vielä.
en tiedä mut mulla itselläkin on semmosia. Tai tarkemmin sanottuna kun mä tunnustelen vatsaani, niin siellä on usein semmoisia möykkyjä (voi olla sisäelimiä ihan, en osaa sanoa), sitten kun painan niitä niin ne lähtee pois siitä. Onko yhtään samanlaista. Olen synnyttänyt kerran.