Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä lehti se oli missä oli juttu Tyrnävän tragedian perheestä?

Vierailija
12.12.2011 |

Oon menossa kirjastoon ja haluan lukea jutun.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuun numero siis.

Enpä usko että enää kirjastosta löytyy,varmaan pöllitty. Itse ehdin heti samana päivänä lukemaan, kun iltapäivälehdissä oli juttua että perheen kodista oli tuossa lehdessä. Menin pokkana kirjastoon, pyysin elokuun numeron ja kirjastoneiti meni vaikeaksi. Sanoi että lehteä jonotetaan salissa. No minä jonotin, halusin nähdä talon.

Ei olisi kannattanut. Ne kuvat siitä pirtistä jossa murhattu pikkutyttö vielä iloisesti keinui katosta roikkuvassa kiikussa olivat liikaa. En pääse ikinä eroon noista kuvista, kummittelee varmaan aina mielessä. Siitä alkoi ajatusrata, joka ei oikein tunnu poistuvan mielestä. Äitiä ajattelen myös paljon, mutta eniten lapsia jotka kuolivat vanhempien sovittamattomien ristiriitojen seurauksena hullun isän niin päättäessä.

Että paha sai kai palkkansa, miksi olin niin utelias. Mutta kyllä kuvat kirpaisevat varmasti kaikkia jotka niitä katsovat. Tyrnävän peltomaisemat, kaunis koti, ihana värikkyys ja pikkutyttö äitinsä kanssa useissa kuvissa, sivuja oli paljon. Pisti silmään, että isää ja parivuotiasta poikaa ei ollut kuvissa, vain mainintana. Ymmärrettävistä syistä, näin jälkikäteen ajatellen.

Vierailija
2/5 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä kuvassa, jossa talo oli taka-alalla. Siinä oli koko perhe ja pienin ajeli kolmipyöräisellä ja isällä muistaakseni pyörän talutuskahva kädessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myytiin kelmussa just sen elokuun numeron kanssa.

KAksi lehteä yhden hinnalla.

Vierailija
4/5 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myytiin kelmussa just sen elokuun numeron kanssa.

KAksi lehteä yhden hinnalla.

Vierailija
5/5 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kyseinen lehti, katsoin pikaisesti kuvat, en ole pystynyt katsomaan uudestaan.