Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä menee raja?

Vierailija
12.12.2011 |

Olen seurustellut nyt 8kk miehen kanssa jolla on kaksi lasta, exänsä kanssa. Itselläni on poika. Ja kun suhteemme meni vakavammaksi että lapsetkin esiteltiin tahtoi mieheni exä tavata minut. Ja ymmärrän kyllä tämän. Mutta nyt kun olemme muuttamassa yhteen haluaa miehen ex nähdä uuden kotimme ennen kuin uskaltaa päästää lapset sinne. Ja ainakin 6kk on mennyt hyvin lapset on joka toinen vkl. Joko minun tai miehen asunnossa ollaan oltu, nyt isompaan muutetaan.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin voisin haluta nähdä missä lapseni tulevat asumaan säännöllisin väliajoin, joten ymmärrän tätä eksää.

Et sä varmaan siihen kuole jos se teillä kerran käy.

Vierailija
2/10 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa aivan siltä, että ex yrittää vaan utsia teidän asioitanne. Eri asia, jos hänkin kutsuu sut kylään katsomaan kotiaan. Mun mielestä mun ei tarvitse kutsua ketään kylään hänen uteliaisuutensa tyydyttämiseksi, vaikkei mulla mitään salattavaa olekaan. En ole mitenkään tarkka ketä kotonani käy, mutta tuo kuullostaa aivan utsimiselta ja vaikuttaa, että ex haluaa pitää miestäsi otteessaan edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on hyvin mennyt pitkään, lapset vihtyy. Mies ei todellakaan mikään hulttio. Eikö pitäisi sen verran lapsen isään luottaa että lapset on turvassa isänsä luona.

Ja kun tämä ex pitäisi vielä hakea katsomaan, ja viedä takaisin. (Asuu 15km päässä,eikä autoa)

AP

Vierailija
4/10 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos tuo lapset niin voisin vaikka kahvit keittää. Mutta tuossa menee exä jo liian pitkälle. Kyyläilee kuin joku sossu että mitkä olot lapsilla on. Vaikka ilmeisesti olette normaali uusioperhe.

Vierailija
5/10 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen taitaa tosiaan haluta vaan "hallita" miestäsi vielä. Onko hänellä itsellä uutta. Alkakaa vaatia samanlaisia tutusumisia.

Vierailija
6/10 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänelle järjestää. Hankkikoon oman elämän.

Vierailija
7/10 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille tekee hyvää nähdä teidät kaikki aikuiset yhdessä juttelemassa leppoisasti kahvi äärellä. Aikuisena sitä voi välillä tehdä sellaisiakin asioita, jotka eivät tunnu itsestä hyvältä. Sinuna en tuhlaisi aikaa exän motiivien pohtimiseen.

Jos uusperheenne pysyy koossa, joudutte olemaan tulevaisuudessa vielä monta monta kertaa tekemisissä esim. lasten juhlissa ymta. Miksi että siis nyt voisi kutsua häntä ja esitellä uutta kotianne?

Vierailija
8/10 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehenikin onjo vähän sitä mieltä että menee liian pitkälle. Kun onjo alkuaikoina tutustuttu ja kahviteltu. Niin nyt hänet pitäisi hakea tupatarkastukseen.

Ja se miten hän ilmoitti sen: "haluan nähdä uuden yhteisen kotinne. Ennen kuin USKALLAN päästää lapset" Olemme olleet paljon lasten kanssa. Ja tulleet mahtavasti juttuun, ja oma poikani tykkää leikkiä lasten kanssa. Niin meitä loukkaa tuommoinen.

ap

Vierailija
9/10 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaditaan exän uusi kahvittelemaan ja tentataan tätä kuin jotain rikkollista.

Itse saman piinan käyneenä. Ja ymmärrän kyllä että tahdotaan tietää että kenen kanssa lapsi on. Mutta näitä äitejä e monesti samat säännöt päde.

Minä muinoin jouduin kahvittelemaan miehen exän kanssa. Mutta eipä ole yksikään tämän naisen miesystävä mieheni kanssa kahvitellut. Uusinta ei ole edes esitelty, vaikka on vissiinkin muuttamassa yhteen. Että näin.

Vierailija
10/10 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsihan siis muutta samalla tämän miehen kanssa.

Että pitäisi ne isäpuoli ehdokkaatkin esitellä ja istuttaa tenttaus penkkiin. Jos äitipuoletkin.