Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeäisitkö tilanteessani vahingoniloani?

Vierailija
11.12.2011 |

Työkaveri on noin viiden vuoden ajan puuttunut rahankäyttööni: olen pihi, kun syön omia eväitä; osan matkoistamme perheemme tekee minibudjetilla; vaatteeni ovat vanhoja (kuitenkin ihan siistejä),kieltäydyn tekokynsistä, hiustenpidennyksistä ym, käytän halvempaa atuoa kuin hän jne. Palkka meillä on sama. Nämä kulutusasiat ovat tulleet aina esiin 8esim matkojen kulut), kun joku toinen on kysellyt esim kahvitunnilla. Muutkin työpaikalla ovat huomanneet työn henkilön kiusaamisen. sanoneet minulle, ettei kannata välittää, kun on sanonut esim, että minäkin muuttuisin rumasta ihmiseksi, jos kalliimpia vaatteita pitäisin jne (Varmasti sievemmän saisikin, mutta olen nyt ihan tyytyväinen)

Nyt on sitten selvinnyt, että tällä työkaverilla, joka vaihtaa autoaan parin vuoden välein tuliterään ; ostelee uusia vaatteita, meikkejä, koruja, kenkiä viikottain; käy aina ulkona syömässä lounastunnilla jne alkaa olla tukalat paikat lainojensa maksujen suhteen. On viime kuukausina ottanut pikavippejä, jotta saisi maksettua esim luottokorttivelkaa pois. Ihan itse kertoi pikkujouluissa kännispäissään. tusakilee nyt sitten niiden vippien suhteen, että miten ne juoksevatkaan korkoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on yrittänyt täyttää jotain sisäistä tyhjyyttä tuolla jatkuvalla tuhlaamisella.

Mitäpä se hyvejää olla vahingoniloinen..

Vierailija
2/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ihan pihiyttäs kuljet jossain ryysyissä. Oisko joku kultainen keskitie teidän kahden mallin väliltä hyvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ihan pihiyttäs kuljet jossain ryysyissä. Oisko joku kultainen keskitie teidän kahden mallin väliltä hyvä?

Kummallakaan ei minusta ole syytä iloon (ei edes vahingoniloon).

Vierailija
4/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa sun työkaverille alkuunkaan kuuluu sun rahankäyttötottumukset? Miksi edes puhut tuollaiselle mitään omia asioitaisi?? Ei kovin älyllistä menoa. Sori.

Vierailija
5/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ihan oikein sille työkaverille!

Ei sun tarvii hävetä ihtiäis eikä sun vahingoniloasi.

Vierailija
6/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän jokainen millaisella autolla tulee töihin, työvaatteet, ne työpaikkaeväät, vaatteet, kengät jne.

Ja kyllähän kahvihetkissä jutellaan matkoista ja reissuista. Ei tarvitse kuin jonkun kysäistä, että missä yövyitte, niin esim telttailu tulee ilmi.

Mitä hittoa sun työkaverille alkuunkaan kuuluu sun rahankäyttötottumukset? Miksi edes puhut tuollaiselle mitään omia asioitaisi?? Ei kovin älyllistä menoa. Sori.