Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko lentänyt koskaan Blue Onella?

Vierailija
11.12.2011 |

Onko luotettava lentoyhtiö?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan kuin muutkin

Vierailija
2/10 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt niiden henkilökunnasta. Simputtivat matkustajaa. Muuten ihan tavallinen yhtiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä yksi suosikeistani, minulle ei käytännössä mitään eroa Finskiin, paitsi edullisempi hinta.

Vierailija
4/10 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyytyväinen olin. Lennot jonkin verran myöhässä, mutta se on kai aika tavallista eikä varmaan riipu yhtiöstä vaan pikemminkin kenttien ruuhkista. Henkilökunta oli ystävällistä minulle ja lapselle.

Vierailija
5/10 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- niiden stuertit on umpihomoja

- huollon puolella ei hommat oikein koskaan suju

Vierailija
6/10 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään valittamista.

Vierailija
7/10 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAS:n tytäryhtiö.

Vierailija
8/10 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On osa SASsia ja lennän sassilla tai Blue1:lla keskimäärin 2-4 matkaa viikossa. Voin suositella.

Vierailija
9/10 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä tuu kommentoimaan pelkän tv-sarjan perusteella, tosi typerää !

Melkein aina lennetään keski-eurooppaan blue1:lla, koska hinta/laatusuhde kohdallaan. Lyhyillä matkoilla ei tarvi ruokaa. Hyvä firma,lennota ajallaan ja hyvät koneet. Suosittelen.

psst..onko ne finskin lentoemännät jotenkin ystävällisempiä ;)

Vierailija
10/10 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä tuu kommentoimaan pelkän tv-sarjan perusteella, tosi typerää !

SASsi ja Blue1 on yhtiöt, joilla on ollut huollon kanssa ongelmia. Itsellä kaksi asiaa vaikutti siihen, että yhtiön käyttö loppui. Kerran olin lentänyt Finncommilla Helsinkiin, josta jatkoyhteys oli Sassi. Finncomm ei puuttunut millään tavalla ylimääräisiin matkatavaroihini, joten ne oli mukana Helsinki-Vantaalla. Sassin checkin päättikin sitten, että ne laskuttaa maltaita jokaisesta ylimääräisestä kilosta. Hemmetti kun se auto oli jo siellä edellisellä kentällä, niin piti maksaa.

Toinen tilanne oli, kun olin lentämässä Moskovaan. Aikataulut oli sovittu ja piti olla aamusta siellä. No Moskovan koneessa oli jotain ongelmaa, niinpä pääsimme Moskovaan Köpiksen kautta, mutta yksi päivä oli menetetty siinä. Junalla olisin ollut nopeammin perillä.

Myöhästelyistä, ei se ole pelkästään kiinni lentokentästä. En muista, että Blue1 tai SAS olisi kauhean monesti laskeutunut ennen aikataulun mukaista aikaa, mutta muistan, että varasin aina 30 - 45 minuuttia ylimääräistä sen normaalin matkatavaroiden haun lisäksi. Finskillä pääsääntöisesti pyörät osuvat maahan 5 tai 10 minuuttia ennen aikataulua, poikkeuksia toki on. Ryanairilla en ole kertaakaan myöhästynyt, vaan joka kerta kuullut fanfaarin.