Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä se vaan näyttää pahoja puoliaan

Vierailija
11.12.2011 |

On ollut äärettömän raskas vuosi, ja tänään tuli lisää: sain tietää, että lapseni on viillellyt itseään :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait oot hakenu lapselle apua?

Vierailija
2/7 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait oot hakenu lapselle apua?

Tottakai olen. On jo masennuslääkitys, ja lääkärissä on juostu. Varmaan kaikki keinot ovat käytössä. On vaan niin hidasta päästä tarapiaan. Joka vaiheessa joutuu kyselemään perään ja vaatimaan apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi helvetissä se ei ole JO terapiassa?

Kysyy nainen joka ei käytä masennuslääkettä mutta käy terapiassa.

Vierailija
4/7 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan olla utelias.

Vierailija
5/7 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi helvetissä se ei ole JO terapiassa?

Kysyy nainen joka ei käytä masennuslääkettä mutta käy terapiassa.

Olen kyllä joka hemmetin instanssiin ollut yhteydessä ja hommannut lähetteet. Tämmöinen on systeemi. Mikä niissä lääkkeissä on mimelestäsi vialla?

Vierailija
6/7 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on rohkaistu kun olen sanonut etten ota lääkkeitä, ne pidentää surua, turruttaa, vie vaan piikin tunteilta mutta tunteet ei mihinkään katoa, ne pitää silti käsitellä!!

Minusta lääkkeiden ottaminen ilman terapiaa on kyllä niin tyhmää kuin joku voi olla tyhmää. Sanoisin kyllä vastaan lääkärille ja kovaa jos antaa reseptit käteen ja hymyilee että kassankautta, ei: vaan terapiaa ja nyt suoraan jonoon kun määrää kerran lääkkeetkin.

Ihmisen tarttee käydä läpi raskaat asiat, ei niitä lääkkeet yksinään paranna. Ja juu; en nyt jaksa joltai 2 mielialaselta läksytystä vaan ihan masentuneen kannalta: terapia on oleellisempaa.

Ei ihme jos lapsi on viillellyt itseään, ei se masennus mihinkään katoa jos syö lääkkeitä, osa pahimmista tunteista katoaa mutta se masennus on silti hoitamatta.

Systeemi laittoi minut terapiaan, ehkä meillä on joku eri systeemi kuin teillä?

En koskaan hyväksyisi että joku määrää lapselleni masennuslääkettä muttei pääse terapiaan. Mikä ton tarkoitus on? Sinun puolestasi tässä vituttaa!!

4

Vierailija
7/7 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on rohkaistu kun olen sanonut etten ota lääkkeitä, ne pidentää surua, turruttaa, vie vaan piikin tunteilta mutta tunteet ei mihinkään katoa, ne pitää silti käsitellä!!

Minusta lääkkeiden ottaminen ilman terapiaa on kyllä niin tyhmää kuin joku voi olla tyhmää. Sanoisin kyllä vastaan lääkärille ja kovaa jos antaa reseptit käteen ja hymyilee että kassankautta, ei: vaan terapiaa ja nyt suoraan jonoon kun määrää kerran lääkkeetkin.

Ihmisen tarttee käydä läpi raskaat asiat, ei niitä lääkkeet yksinään paranna. Ja juu; en nyt jaksa joltai 2 mielialaselta läksytystä vaan ihan masentuneen kannalta: terapia on oleellisempaa.

Ei ihme jos lapsi on viillellyt itseään, ei se masennus mihinkään katoa jos syö lääkkeitä, osa pahimmista tunteista katoaa mutta se masennus on silti hoitamatta.

Systeemi laittoi minut terapiaan, ehkä meillä on joku eri systeemi kuin teillä?

En koskaan hyväksyisi että joku määrää lapselleni masennuslääkettä muttei pääse terapiaan. Mikä ton tarkoitus on? Sinun puolestasi tässä vituttaa!!

4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan