Asiallisia vastauksia peniksestä, please
Hei. Kertoisitteko, minkä kokoinen penis on iso? Minulla on vain vähän seksikokemuksia, joten olen aika tietämätön näissä asiaoissa. Onko tästä jotain oikeata ja virallista tietoa olemassa? Tutkimuksia?
Kommentit (16)
hmm ja miten te mittaatte ton paksuuden?
Yksi sellainen on sattunut kohdalle.
Jos kalu on tuosta päältä 4cm leveä, niin ympärysmitta on yleensä 12,5cm. Tietenkään kalut eivät ole ihan ympyränmuotoisia, eli ympärysmitta voi olla isompikin.
5cm leveän kalun ympärys onkin jo yli 15cm ja sellainen
alkaa jo tehdä kipeää - varsinkin jos ei ole liukuvoidetta.
Minä sain 14cm ympärysmitaks paperirullalle kun mittasin ulkopuolelta.
Ympyrän kehä (eikä paksuus) on " kaksi kertaa säde kertaa pii" . Vehkeen ympärysmitta voidaan laskea kertomalla sen halkaisija (eli paksuus) piillä (joka on noin 3,14). Jos taas haluatte tietää halkaisijan, eli sen, kuinka paksu vehje on, pyöräytätte mittanauhan kalun ympäri ja jaatte tuloksen 3,14:a. Asiaan kyllä vaikuttaa se, mihin kohtaan sen mittanauhan pyöräytätte.
En mä kyllä ymmärrä mitä kukaan siitä tiedosta " kostuu" . Paksuutta voi sitä paitsi pohtia absoluuttisesta tai subjektiivisesta näkökulmasta. Voi toki verrata onko oma tai oman miehen vehje paksumpi kuin miehillä keskimäärin. Toinen vaihtoehto on kokeilla tuntuuko se paksulta vai ei. Silloin tunne ei johdu pelkästään miehen senttikoosta vaan myös siitä, kuinka tiukka nainen on. Tosiasia lienee, että naisten koko vaihtelee vastaavalla tavalla kuin miestenkin, vaikka se ei päälle päin näykään. Samalla asiaa kokeileva nainen voi yrittää arvioida onko oma värkki löysä, vai ei. Tuntuuko " keskivertomuna" paksulta vai ohuelta?
Vierailija:
Ympyrän kehä (eikä paksuus) on " kaksi kertaa säde kertaa pii" . Vehkeen ympärysmitta voidaan laskea kertomalla sen halkaisija (eli paksuus) piillä (joka on noin 3,14). Jos taas haluatte tietää halkaisijan, eli sen, kuinka paksu vehje on, pyöräytätte mittanauhan kalun ympäri ja jaatte tuloksen 3,14:a. Asiaan kyllä vaikuttaa se, mihin kohtaan sen mittanauhan pyöräytätte.
Eli annat tismalleen saman kaavan kuin nro 5.
2*pii*r= pii*kalun leveys päältä
Tämän palstan ihmiset käsittävät kalun paksuuden tarkoittavan AINA kalun ympärysmittaa. Pelkkä leveyden ilmoittaminen nimittäin ei saa niillä raksuttamaan että mistä on kyse.
No, en mä oikeastaan sitä väittänytkään (tai ainakaan tarkoittanut), etteikö nro 5 olis tienny mistä puhuu, vaan että se käytti harhaanjohtavia ja vääriä termejä. Paksuus kun kaikesta huolimatta tarkoittaa täsmälleen samaa kuin leveys. Paras termi olisi tietysti halkaisija tai läpimitta kun puhutaan tangosta.
Mutta jos kerran tämän palstan ihmiset tarkoittavat paksuudella AINA ympäryysmittaa, niin nro vitosen ilmoittama kaava oli sit täydellisen oikea ja ymmärrettävä! Mitähän palstan ihmiset tarkoittavat sitten vaikkapa pituudella? Onko pituuden mittayksikkö kilogramma vai sekunti? Jokainen sekunti tuntuu ilmeisesti joidenkin palstalla kirjoittavien naisten mielestä pitkältä, jos miehen kalu ei tunnu tarpeeksi pitkältä...
;)
>Eli annat tismalleen saman kaavan kuin nro 5.
>2*pii*r= pii*kalun leveys päältä
>
>Tämän palstan ihmiset käsittävät kalun paksuuden tarkoittavan AINA >kalun ympärysmittaa. Pelkkä leveyden ilmoittaminen nimittäin ei saa >niillä raksuttamaan että mistä on kyse.
esim. 12cm ei ole kummoinen, mutta riippuu sekin käyttäjästään. Sellaiseen törmätessäni kyllä kieltämättä vähän hätkähdin että eikös tämä vielä seissytkään kunnolla vai missäs loput on.
mulla 19cm pituutta juuresta ja ympärysmitta 13.5-14
Minulla on juuri tuollainen 12-senttinen, paksuutta on 3,2 cm ja ympärysmittaa 10 cm, mutta eipä ole kukaan tullut valittamaan vaikkei kummoinen olekaan.
Minulla on tuollainen 18-senttinen, paksuutta on n.4-4.5 cm ja ympärysmittaa n. 15 cm.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2005 klo 11:55"] Hei. Kertoisitteko, minkä kokoinen penis on iso? Minulla on vain vähän seksikokemuksia, joten olen aika tietämätön näissä asiaoissa. Onko tästä jotain oikeata ja virallista tietoa olemassa? Tutkimuksia?[/quote]
Muistakaa mitata kalunne oikeaoppisesti.
Eli mittanauhan nollakohta laitetaan persereiän kohdalle, ja paksuus mitataan siten että kullin ja mittanauhan välissä on kaksi sormea.
Kun kaikki mittaavat samalla tavalla niin saadaan vertailukelpoista aineistoa.
onko pakko kaivaa 2005 keskusteluja!?
varsinkin kun tästä pippelinmittaus aiheesta on ihan liikaa tuoreitakin aloituksia
Mitä vikaa on vuodessa 2005? Silloin minäkin olin vielä nuori...
Petteri
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 18:53"]
Mitä vikaa on vuodessa 2005? Silloin minäkin olin vielä nuori...
Petteri
[/quote]
Hitonko väliä sillä koolla on jos sitä osaa käyttää. Itselläni n 15, olen tyytyväinenM50+.
Normaali penis lienee n. 3,5-4cm leveä, eli 5cm leveä penis on jo aika paksu.