Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Club-30 Torstai on toivoa täynnä =D

10.11.2005 |

Tänään sitten LH-huippu löytyi ja iltapäivällä menen nyt inssiin. [color=hotpink]=)[/color]

Pakkaamiselta en oikeasti ehtisi, mutta teen loput sitten vaikka ensi yönä jos niikseen tulee. Vähän on jo sellainen olo että miten tätä tavaraa voi olla näin paljon ja mihin ja miten tuota pientä roinaa (kuitenkin tarpeellista) oikein pakkaisi.

[color=green]Mitenkäs Helin piina etenee?[/color]

[color=blue]Entäs Oikkiksen ja Waimon hoitoon valmistautuminen, vieläkö on kärttyisyyttä ja kuumia aaltoja ollut? [/color]

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän vielä iltapäivällä ehtiä kertomaan tilanteen, kunhan kotiudun Naikkarilta.

Vierailija
2/8 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roppakaupalla onnea matkaan :o)!

Kävin eilen ultrassa ja verikokeessa, mummolääkkeet olivat purreet ja eilen sain aloittaa Progynovan. Alkionsiirtopäiväkin selvisi :o). Yhtään ainoaa ultraa tai verikoetta ei enää oteta, alkiot vaan lykätään kyytiin limakalvoa mittailematta :oS. Kuumia aaltoja tulee enää satunnaisesti, joinakin iltoina vartin välein, joinakin ei lainkaan :o). Myös Progynovan sivuoireena mainitaan kuumat aallot, ehkä ne kumoavat toisensa :o)...

Tsemppiä pakkaukselle, Suvis!

Aurinkoisin mielin,

Oi-kukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=pink] Kannustustaputuksia ja isot peukutukset Suville inssiin! Tuossa on kyllä jotain taianomaista pakata ulkomaille lähtöä varten ja hakea vielä salamatkustajia kyytiin. ;O) Fiilikset eivät varmaan voisi olla paremmat.

[color=gold] Oikukan tulevalle koitokselle paljon tsemppiä.

[color=black]Kotirouvien ulkoklubi saa vahvistusta Suviksesta, joten toivottavasti kohta meillä kotimammojen ulkoklubi. :O)

Jään odottelemaan Suviksen uutisia.

Vierailija
4/8 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovis päätti sitten näyttäytyä, mahtavaa! Nyt kun vielä plussa tulisi, niin olisipa mukavaa aloittaa kotirouvailu. Sydämestäni toivon, että tämä olisi Se kierto! bd bd bd

Tästä tulin niin täpinöihini, että en muistakaan, mitä muille oli asiaa...

Kiitos kysymästä, piinailu sujuu kuin liimassa laahustaisi. Pp8 menossa ja vahvasti epäilen, saanko itseäni pideltyä kun tulee pp11 ja isänpäivä :-S

Vierailija
5/8 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmalla oli rakkula jo pujennut ja kaikki näytti olevan ok.

Luulen että tunnistin vihlailut matkalla klinikalle, että jos se oikeesti pitäs paikkansa niin ajotuksen pitäisi olla mitä mainioin. =)

Tsemppiä Helille piinailuun ja kohtahan se on Oikkiksellakin edessä. Mukavaa viikonjatkoa ja toiovttelempa jo nyt teille myös hyvää viikonloppua.

Vierailija
6/8 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa taas pinoutumaan. SUVIKSELLE isot peukutukset, mahtavaa onnistumista ajoituksen suhteen! Jospa se nyt menis sitten kaikin puolin putkeen=)

).( nyt ollaan saatu tämä tuore diabetes ja lääkitys vihdoin tasapainoon ja insuliiniannostukset on löytyneet. Alunperin sain luvan aloittaa hoidot taas kun pitkäsokeri on alle 7.5 ja eilen se sitten oli=)

Kovasti olen kyllä tehnyt töitäkin sen eteen, yhtään ei ole lipsuttu tuonne sokeripuolelle. Liikkunutkin olen kuukaudessa enemmän kuin koko elämässä yhteensä, no ei vaiskaan =)

Nyt sitten ovis oli maanantaina, eli tähän ei nyt keretty passia tekemään, mutta parin viikon päästä sitten päästään taas tositoimiin. Luomuplussakaan ei ole silkka mahdottumuus,mutta käytännössä kuitenkin aika mahdoton ajatus, joskin ajoitus on ollut täydellinen, mutta ei se ole ennenkään auttanut.

Nyt alkaa taas uusi aika, ja samalla 4. vuosi tässä lapsettomuuden syvässä suossa soudellessa. helille myös hirrrvittävät beukutukset,en minäkään kyllä malttais olla testaamatta viikonloppuna.

Vierailija
7/8 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma suvis!!!!! Kertakaikkiaan. Joko sä nyt starttaat sitten? Millonkahan olisi mahdollista odottaa kuulumisia???

Helille luistoa liimassa tarpomiseen.... koitahan jaksaa perille!

Lillille: onnea diabeteksen tasapainoon saamisesta ja luomuplussapeukutukset! bdbdbd

Mitähän mun muille piti sanoa? Noh, tasapuolisesti peukutuksia kaikille=D

Omaa napaa: Viikko sumuja takana ja olo on edelleen aika normaali. Ei mitään suurempaa vikaa, vikaa, vikaa.... Ehkä syy on siinä että eilen vasta loppui femostonit, olen siis lääkärin määräyksestä doupannut hieman toiseenkin suuntaan että menkat sieltä varmasti tulisivat. Yleensä ovat alkaneet 3pv viimeisestä tabusta (paitsi viimeksi kun alkoi vasta 6pv sen jälkeen). Toivotaan että nyt ei mene niin kauan, koska ma on viimeinen päivä milloin pitäisi alkaa jotta pysyttäisiin suunnitellussa aikataulussa. Koitan ottaa nyt elämän rennosti ilman suurempia stressejä=) Helpommin sanottu kuin tehty...

Vierailija
8/8 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäänpä minäkin pinoon. Suviksellahan oli positiivista kerrottavaa. Nyt peukutellaan, että plussa sieltä tulisi... Helille myös peukkuja!

Täällähän näyttää kaikki muutkin pääsevän pian tositoimiin, eli Oi-kukka, Waimo ja Lilli. Hienoa!

Sitten omaa napaa: Pitkä kivuton kausi (yli 6 kk pelkillä lievillä menkkakivuilla) on nyt takana :-( Pari viikkoa sitten olin tosi toiveikas luomutärpin suhteen, perjantaina tuli pikkusen töhryä pikkareihin ja minä jo toivoin, että se olisi ollut kiinnittymisvuotoa... Lämmötkin oli vielä tosi korkealla. Vaan sitten lauantaina tuli taas järkyttävät vatsakrampit ja mies vei mut sairaalaan päivystykseen. Siellä ultrattiin, ja oikeassa munasarjassa on taas kiva 4,5-senttinen suklaakysta :´-( Sairaalasta sain jotain keskivahvoja särkylääkkeitä mukaan, että selviäisin viikonlopun yli. Ei vaan valitettavasti auttanut. Maanantaina alkoi sitten menkat ja kävin yleislääkärillä, joka oli tosi kiva ja antoi mulle kunnon kipulääkkeet, eli metamizolia (Suomessa esim. Litalgin) ja tramadolia (lievä opiaatti). Tällä yhdistelmällä kivut pysyvät onneksi kohtuullisina, tosin esim. autoa en uskaltaisi noissa huuruissa ajella.

Sairaalan gyne oli sitä mieltä, että mahdollisimman pian leikkaukseen. Eilen kävin sitten naisgynellä, jota mulle oli suositeltu, ja se taas oli sitä mieltä, että kannattaisi ensin yrittää " päämäärähakuisesti" tulla raskaaksi ja vasta sitten sitä leikkausta, ja antoi mulle keskusteluajan kolmen viikon päähän. Nyt täällä hölmönä raavin päätä ja mietin, pitäisikö mun käydä vielä jollain toisella gynellä vai mitä mun pitäisi tehdä ???? Blääh! Välillä tää on niin hankalaa...!

No joo. Nyt on taas ovis tulossa (tänään kp 12) ja toivotaan, että tärppäis luomusti, eikä tartteis pähkäillä endon hoitomuotojen kanssa. :-) Aika pienihän luomutärpin todennäköisyys on, mutta eihän sitä koskaan tiedä... Toivottavasti vaan ovis odottaisi lauantain yli, silloin meillä on meinaan talo täynnä yövieraita ja aika huono ryhtyä tositoimiin... :-)

Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan